سرم ویتامین سی گارنیر برای چه پوست‌هایی مناسب است؟ + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سرم پوستی برای نرم و لطیف ماندن انواع پوست در فصل‌های مختلف لازم و برای برخی ضروری است. سرم ویتامین سی محصولی پرفایده است که باعث ارتقا سلامت پوست و زیبایی چهره می‌شود. سرم ویتامین سی گارنیر یکی از محصولات پرطرفدار است که سلامت و زیبایی پوست را تضمین می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم آرایشی و بهداشتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، داشتن پوست نرم و بدون لک و چین و چروک از دغدغه‌های همیشگی مردم به خصوص خانم‌ها است. سرم یک محصول دم دستی و قابل حمل است که باعث حفظ لطافت و زیبایی پوست می‌شود. سرم‌ها محصولات رقیقی هستند که به شکل موضعی مورد استفاده قرار می‌‍‌گیرند و غلظت ترکیبات فعال در آن‌ها بالا است. این محصولات به دلیل داشتن مقدار زیادی مولکول‌های فعال به خوبی به لایه‌های سطحی پوست نفوذ می‌کنند و طراوت پوست را افزایش می‌دهند. این قبیل محصولات آرایشی سبک‌تر بوده و به راحتی ترکیبات فعال را به لایه‌های سطحی می‌رسانند. به همین دلیل بعد از استفاده از سرم پوستی، احساس سنگینی یا چرب شدن روی پوست خود ندارید. سرم‌ها پوست‌های حساس را تسکین می‌دهند و خطوط ریز و چروک‌های پوستی را رفع می‌کنند.

ترکیبات مختلف سرم پوستی

این محصولات با داشتن ترکیباتی مانند ویتامین سی، ای، فرولیک اسید، چای سبز و … از پوست در مقابل پرتو فرابنفش و آلودگی‌ها مراقبت می‌کنند تا مشکلاتی مانند پیری زودرس و حتی سرطان برای پوست ایجاد نشود. سرم‌ها انواع مختلفی اعم از ضدپیری، روشن کننده پوست، آبرسان، محافظت کننده در برابر رادیکال‌های آزاد، مخصوص پوست‌های حساس و مستعد آکنه و ترمیم کننده دارند.

راز آسمان پایتخت

یکی از برندهای معروف در خصوص سرم پوستی، گارنیر است. این برند فرانسوی است و انواع محصولات مراقبت از پوست و مو و همچنین رنگ مو را به بازار عرضه می‌کند. محصولات برند گارنیر فاقد تست حیوانی و گیاهی هستند. در ادامه یکی از سرم‌های پرمخاطب برند گارنیر معرفی خواهند شد؛

داشتن پوستی جوان و شاداب + قیمت سرم گارنیر

قیمت؛ 290 هزار تومان

سرم ویتامین سی گارنیر شامل ویتامین سی، نیاسینامید اسید و سالیسیلیک اسید است که به رفع تیرگی لکه‌های صورت، افزایش درخشش و شفافیت پوست کمک می‌کند. این محصول برای همه انواع پوست‌ها مناسب است. قیمت سرم ویتامین سی گارنیر در وبسایت تیسا پرفیوم با اعمال تخفیف 9 درصدی، به 290 هزار تومان می‌رسد.

سرم گارنیر اصل را از تیسا پرفیوم بخواهید

محصولات خوش قیمت مذکور در سایت تیسا پرفیوم عرضه می‌شود. فروشگاه اینترنتی تیسا پرفیوم یک بستر اینترنتی مطمئن برای خرید انواع محصولات برند آرایشی و بهداشتی در ایران است. این مجموعه ضمن تضمین اصل بودن کالاها، گارانتی بازگشت محصولات را دارد. تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی ارائه شده در این سایت در کمترین زمان ممکن ارسال شده و مشتریان برای خرید هر کدام از لوازم مورد نظر خود می‌توانند از مشاوره تخصصی کارشناسان خبره این مجموعه بهره ببرند. افراد به منظور بهره گیری از مشاوره این سایت بهتر است با شماره مشاوره تیسا ارتباط برقرار کنند.

لازم به ذکر است که تمامی کالاها و خدمات ارائه شده در این سایت، مجوزهای لازم از مراجع مربوطه را دارند و تیسا پرفیوم با نماد اعتماد الکترونیکی در حال فعالیت است.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا پرفیوم
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز