سرمایه‌گذاری با خرید ملک در قبرس + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرایط اقتصادی و وضعیت پایدار و مناسب قیمت‌ها در بازار املاک و مستغلات قبرس شمالی، این کشور را به بهشتی برای سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت با خرید ملک و خانه تبدیل کرده است؛ خرید ملک در قبرس شمالی امکان اقامت و مهاجرت به این کشور را فراهم می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرت و سرمایه گذاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علاوه بر وضعیت اقتصادی، شرایط دیگر از جمله امنیت، مالیات پایین و موقعیت جغرافیایی نیز قبرس شمالی را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ملک و مهاجرت تبدیل کرده‌اند. خرید ملک در قبرس نیازمند آگاهی از قوانین اخذ سند در این کشور است؛ بنابراین استفاده از مشورت‌های افراد آگاه، نخستین قدم برای سرمایه گذاری با خرید ملک در قبرس است. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط خرید ملک در قبرس می‌پردازد.

شرایط اخذ سند در قبرس شمالی

برای خرید خانه در قبرس ، پیش از هرچیز باید به نوع سند دریافتی توجه کنید. سند ارائه شده ممکن است از نوع سند ترک یا سند معاوضه باشد؛ هر دو این سندها قطعی و قابل واگذاری موروثی بوده و امکان دریافت اقامت قبرس را نیز به شما می‌دهد. با وجود این، برای سرمایه‌گذاری در ساخت هتل یا مراکز تجاری و مواردی از این قبیل، خرید ملک با سند اجاره یا سرقفلی توصیه می‌شود. در هر حال همه این موارد به جهت ریسک بالا، نیازمند مشورت با متخصصین است.

راز آسمان پایتخت

بهترین منطقه برای خرید ملک در قبرس شمالی کجاست؟

قبرس شمالی از نظر جغرافیایی در قلب دریای مدیترانه واقع شده و دارای شرایط اقلیمی بسیار فوق‌العاده‌ای است؛ با وجود این خرید ملک در قبرس در برخی نقاط آن محبوب‌تر است. البته توجه داشته باشید که قیمت ملک در قبرس شمالی با توجه به منطقه آن متغیر است. سه بخش از بهترین مناطق قبرسکه در مجاورت ساحل دریای مدیترانه واقع شده‌اند، در ادامه آمده است؛

گیرنه؛ پایتخت توریستی قبرس

گیرنه یکی از مناطق محبوب سرمایه‌گذارهای خارجی برای خرید ملک در قبرس است؛ چرا که این منطقه دارای جاذبه‌های طبیعی چشمگیری بوده و وجود ده ها هتل و کازینوی 5 ستاره، بسیاری از گردشگران را سالانه به خود جذب می‌کند. البته  هزینه‌های زندگی در گیرنه نسبت به سایر مناطق قبرس تاحدی بالا است.

فاماگوستا؛ پایتخت تحصیلی قبرس

با قرارگیری دانشگاه بین‌المللی مدیترانه شرقی در شهر فاماگوستا، این شهر به یکی از بهترین مناطق برای دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها است. این شهر نیز دارای جاذبه‌های طبیعی بسیاری است. هزینه‌های زندگی در فاماگوستا به علت آکادمیک بودن آن پایین است، اما برای سرمایه‌گذاری چندان مناسب نیست.

اسکله

یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری با خرید ملک در آن، شهر اسکله در فاصله 15 دقیقه‌ای با فاماگوستا و 45 دقیقه‌ای با گیرنه است. اسکله در حال حاضر به عنوان بورس خرید و فروش ملک شناخته می‌شود؛ ضمن این‌که قیمت‌ها در منطقه اسکله، سالیانه بین 5 تا 15 درصد رشد دارد.

خرید ملک در قبرس چقدر تمام می‌شود؟

قیمت خرید ملک در قبرس تا حد زیادی به نوع کاربرد مورد نظر شما از ملک بستگی دارد؛ با این حال به‌طور کلی می‌توان گفت که با مبلغی در حدود 1.5 میلیارد، می‌توان خانه‌ای معقول و رضایت‌بخش در قبرس خریداری کرد. البته موارد متعددی از جمله محل پروژه، آینده و کیفیت ساخت ملک، منطقه جغرافیایی، منظره بنا، متراژ و زمان تحویل ملک نیز در تغییر این رقم موثر است.

در هر حال با توجه به صرف هزینه‌ و زمان برای سرمایه گذاری، خرید ملک در قبرس شمالی و مهاجرت و اقامت در این کشور، بهتر است کار را به کاربلدها بسپارید تا تجربه‌ای بدون دردسر و شیرین برای شما رقم بخورد.

مجموعه آسمان قبرس

مجموعه آسمان قبرس با بهره‌گیری از تخصص کارشناسان آگاه و کاربلد در این زمینه، در تمامی مراحل سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس شما را همراهی می‌کنند. با کمک‌های مجموعه حرفه‌ای آسمان قبرس می‌توانید با کمترین هزینه در بهترین منطقه قبرس مالک خانه شوید. دیگر خدمات این مجموعه شامل مهاجرت، تحصیل، دریافت پاسپورت، کار، برگزاری انواع سمینار و نمایشگاه و حتی برگزاری جشن ازدواج و ماه عسل در قبرس است.

مرتبط با : آسمان قبرس
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز