سایبان متحرک و سقف جمع شونده، هریک چه ویژگی ‌هایی دارند؟

سایبان متحرک-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سایبان متحرک و سقف جمع شونده دو انتخاب عالی برای محافظت کامل در برابر آفتاب، باران، گسترش فضا، تغییر کاربری و… است. یک سوال متداول که توسط مشتریان پرسیده می‎شود این است که کدام یک برای پروژه من در فضای باز بهتر است؟ عوامل بسیاری می‌توانند به شما در تصمیم گیری بهترین راه حل کمک کنند، اما انتخاب نهایی به ترجیحات شخصی نیز بستگی دارد.

کاماپرس در ادامه به معرفی این دو سازه جهت انتخاب بهتر مشتریان می‌پردازد.

آشنایی با سایبان متحرک و انواع آن

سایبان متحرک با کاربردهای گوناگون خود نظیر نورگیر سقفی، محافظت در برابر بارندگی و… در انواع ساختمان‌های مسکونی و تجاری بنا به نیاز کارفرما قابل اجرا است. این سایبان به صورت دستی یا موتوری باز و بسته می‌شود. این موضوع که چه نوع سایبانی بهترین عملکرد را دارد کاملا بستگی به فضا و نیاز شما دارد. انواع سایبان بازویی دستی، سایبان کالسکه‌ای، بادبان، سایبان چتری، نوع تبلیغاتی پاپ آپ، سایبان پارکینگ قابل حمل، نوع متحرک کشویی و تاشو، سایبان دوطرفه و سایبان برای بالکن‌ها نشان از تنوع گسترده و کاربردهای متفاوت این سازه دارد. به عنوان مثال سایبان چتری، بیشتر در اطراف حیاط، باغ و فضای استخرها کاربرد دارد. سایبان متحرک پارکینگ از آسیب خودرو در برابر نور خورشید در دراز مدت جلوگیری می‌کند. سایبان متحرک کشویی یک انتخاب رایج برای فضاهایی است که نیاز به هزینه محافظت و نگهداری بالایی ندارند. این سایبان قابلیت اتصال برروی دیوار یا سقف را نیز دارد. سایبان دوطرفه یک انتخاب مقرون به صرفه است. چرا که با وجود دو بال در دو طرف خود، فضای گسترده‌ای ایجاد کرده و با یکبار هزینه می‌توانید از وجود دو سایبان نهایت بهره را ببرید. سایبان متحرک اصولا در ساختار خود از موتور توبولار یا موتور ساید استفاده می‌کند. موتور توبولار ایمنی بالایی دارد و ضدسرقت است. موتور ساید طول عمر بالاتری دارد و برای باز و بسته شدن‌های مکرر انتخاب بهتری است. این محصولات در انواع مدل، رنگ و طرح‌های گوناگون ساخته و طراحی می‌شوند.

سایبان متحرک-کاماپرس

انواع سقف جمع شونده و ویژگی‌های آن

سقف جمع شونده، به عنوان یک سازه مدرن و زیبا، در مسقف کردن مکان‌های بسیاری نقش دارد. معمولا مشتریان اصلی این سازه‌ها، صاحبان مراکز تجاری و تفریحی هستند. ویلاها، منازل مسکونی، پارکینگ، زمین بازی و… از دیگر موارد کاربرد سقف جمع شونده است. این سقف‌ها عملکردی نظیر عایق حرارتی، محافظت دربرابر اشعه مضر خورشید و خاصیت ضدآب دارند. در سقف‌ جمع شونده متناسب با ابعاد و نوع آن از یک تا چند موتور در ساخت آن استفاده می‌شود. سقف متحرک را می‌توان به صورت مستقل طراحی و اجرا کرد. نوع متریال استفاده شده و خصوصیات آن به نیاز فضا بستگی دارد. سقف متحرک آلومینیومی با نام دیگر پرگولا، به عنوان یک سازه بادوام در برابر باران، آفتاب، برف و تگرگ همراه با ظاهری مدرن به ویژه در فضاهای لوکس به کار می‌رود. نوع دیگر سقف‌های متحرک از پلی کربنات ساخته می‌شوند. گلخانه، پاسیو و استخر رایج ترین انتخاب جهت استفاده از این سازه است. پلی کربنات به نور اجازه انتشار را می‌دهد ضمن آن که از حریم خصوصی افراد محافظت می‌کند. این سقف‌ها به صورت کشویی نیز طراحی می‌شوند. سقف تاشو پارچه‌ای با کاربری آسان، ظاهر زیبا و ماندگاری بالا انتخابی عالی برای محیط‌های تجاری است.

راز آسمان پایتخت

سفارش انواع سایبان و سقف جمع شونده با مجموعه هوبرتک

میزان بودجه می‌تواند عامل نهایی تصمیم گیری در مورد انتخاب یک محصول توسط مشتری باشد. افزودن مزایای اضافی به سقف جمع شونده مانند لامپ‌های LED می‌تواند افزایش قیمت را توجیه کند. همه چیز به استفاده مورد نظر از فضای تحت پوشش و ابعاد سازه بستگی دارد. جزئیات هر پروژه متفاوت است و الزامات درخواستی هر مشتری نیز متفاوت است. هر سایبان متحرک یا سقف جمع شونده محصولی سفارشی است. متخصصان و کارشناسان شرکت هوبرتک با ارائه مشاوره به به مشتریان خود کمک می‌کنند تا بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنند. شرکت هوبرتک برای پارچه و موتور سقف متحرک ضمانت پنج ساله و برای سازه گارانتی دو ساله در نظر گرفته است. تاریخ ضمانت نامه از زمان نصب آغاز می‌شود. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188607832 در تماس باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : هوبر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سایبان متحرک و سقف جمع شونده، هریک چه ویژگی ‌هایی دارند؟

  1. مریم جعفری گفته:

    قیمت و انواع مختلف این سقف ها رو لطفا بذارید و اینکه برای گلخانه کدوم یکی رو پیشنهاد میدین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز