زنی که از لیونل مسی گذشت؛ حالا به دنبال کریس رونالدو است

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دختر 27 ساله آمریکایی موفق شد با افزایش تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرامش از لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانیتنی جهان فوتبال گذر کند و بعد از کریستیانو رونالدو به دومین چهره پرطرفدار این شبکه اجتماعی تبدیل شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کایلی جنر که در صنعت مد و لوازم آرایش فعالیت می‌کند، با جذب بیش از 300 میلیون فالوور توانست به پرطرفدارترین کاربر اینستاگرام تبدیل شود. او که ارتباط نزدیکی با خانواده کارداشیان دارد، یکی از ثروتمندترین جوانان جهان است که ثروت خود را صنعت لوازم آرایشی، مد، حضور در شبکه‌های تلویزیونی و شبکه‌های اجتماعی به دست آورده است. نام او بارها در فهرست ثروتمندترین جوانان جهان قرار گرفته و حتی در سال 2019 بنابه اعلام مجله فوربس از مارک زاکربرگ، مالک و خالق فیس‌بوک هم گذر کرد.

خبرهای داغ امروز را بخوانید:

پدر او، بروس جنر از قهرمانان المپیک تابستانی 1976 مونترال کانادا است که تغییر جنسیت داده است. مادر او نیز کریس جنر، تهیه‌کننده تلویزیون است. نکته قابل توجه اینجاست که کریس جنر، مادر کیم کارداشیان و دو خواهر و تک برادرش نیز هست.

هفت زن پرطرفدار در اینستاگرام
قبل از کایلی جنر، چهره‌هایی مانند آریانا گراندی و سلنا گومز پرطرفدارترین زنان اینستاگرام بودند. در حال حاضر علاوه بر این سه زن، کیم کارداشیان، بیانسه، کندل جنر و کلویی کارداشیان نیز بیش از 200 میلیون دنبال‌کننده دارند و هفت زن پرطرفدار اینستاگرام هستند.

کریستیانو رونالدو فوتبالیست پرتغالی، بالاتر از تمام این زن‌ها و برخی دیگر از سلبریتی‌های مرد، با 389 میلیون دنبال‌کننده پرطرفدارترین چهره اینستاگرام است. نزدیک‌ترین رقیب رونالدو در این شبکه اجتماعی، حریف دیرینه‌اش لیونل مسی نیست بلکه دختر 24 ساله آمریکایی است که شرکت‌های تولید لوازم آرایشی را مدیریت می‌کند.

 

 

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “زنی که از لیونل مسی گذشت؛ حالا به دنبال کریس رونالدو است

  1. هیچکس گفته:

    ما به خاطر فالور طرفدار رونالدو و مسی نبودیم و نیستیم ما فقط به خاطر بودن این ستاره ها طرفدارشونیم آقا رونالدو و مسی تا همیشه تو یاد دنیا هستن و باقی میمونن حالا این زنه ۵۰ سال دیگه افتاد مرد دیگه احد و ناسی یادش نمیمونه

  2. ارین گفته:

    بچه هس چرا رونالدو و مسی بابا شاید ۱۹ سالش باشه رونالدو مسی دیگه ۳۰ یا آخرش ۳۱ باشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز