آغاز پرداخت وام 10 میلیون تومانی بانک رسالت

بانک رسالت اولین تسهیلات کرونایی سرپرستان خانوار مبتلا به این ویروس را پرداخت کرد. مبلغ این تسهیلات 10 میلیون تومان و زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک رسالت، با دریافت لیست افراد مشمول دریافت وام کرونا، نخستین مرحله از پرداخت تسهیلات این طرح آغاز شد. این لیست از سوی وزارتخانه‌های بهداشت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزارت امور اقتصادی و دارایی به بانک‌های عامل، رسالت و مهر ایران، برای پرداخت تسهیلات کرونا اعلام می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

بانک رسالت به منظور تسهیل در فرآیند پرداخت این وام، اسامی اعلام شده را به صورت گروهی اعتبارسنجی کرده و سپس با پیامک ادامه فرآیند را به آن‌ها اطلاع رسانی خواهد کرد. اسامی اعلام شده لازم نیست به بانک رسالت مراجعه حضوری داشته باشند.

افرادی که از طریق بانک رسالت پیامک را دریافت می‌کنند باید در سامانه ام رسالت درخواست عضویت بدهند و حساب افتتاح کنند. سپس اعتبارسنجی این افراد در سامانه مرآت انجام خواهد شد و در صورت نبود مشکل، آن‌ها باید در همراه بانک یا اینترنت بانک رسالت برای وام مذکور درخواست بدهند.

جزئیات بیشتر درباره وام کرونا

قبلا وزیر اقتصاد اعلام کرده بود که به سرپرستان خانوارهایی که کرونا دارند و در بیمارستان بستری شده‌اند، مبلغ 10 میلیون تومان وام پرداخت خواهد شد. هدف از پرداخت این تسهیلات کمک به خانوارها و کاهش بار هزینه‌ای آن‌ها است. لازم به ذکر است که این تسهیلات فقط به افرادی تعلق می‌گیرد که درآمد ثابت ندارند. در واقع اشخاصی که ماهیانه مبلغ مشخصی دریافت می‌کنند، واجد شرایط نیستند.

طبق اطلاعات موجود، کارمزد این وام 4 درصد در سال است و مبلغ این تسهیلات براساس اعتبارسنجی و طبق ضوابط و مقررات ناظر بر شبکه بانکی به افراد واجد شرایط تعلق خواهد گرفت.

مرتبط با : بانک قرض الحسنه رسالت
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز