همه چیز درباره وام فوری 50 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران برای کارمندان و حقوق بگیران بانک رفاه و مستمری بگیران تامین اجتماعی، در صورتی که از بانک رفاه حقوق بگیرند، در قالب طرحی به نام «رفاه کالا» تسهیلات ارائه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، بانک رفاه کارگران به افراد واجد شرایط در قالب طرحی به نام رفاه کالا برای خرید کالاهای ایرانی وام اعطا می‌کند.

وام گیرندگان با دریافت این تسهیلات می‌توانند تنها از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه خرید داشته باشند.

حداکثر مبلغ این تسهیلات 50 میلیون تومان بوده و ضمانت اصلی برای آن اعتبار شغلی یا همان ارائه فیش حقوقی کارمندان بانک رفاه است.

آریاک سفر

لازم به ذکر است که فیش حقوقی شخص وام گیرنده باید به اندازه‌ای باشد که حداقل 60 درصد مبلغ اقساط وام را پوشش دهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

متقاضیان به منظور دریافت این تسهیلات باید در یکی از شعب بانک رفاه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. سود این تسهیلات هم حداکثر 15 درصد اعلام شده که پایین‌تر از نرخ مصوب کنونی بانک مرکزی است.

افراد خواهان این تسهیلات بانک رفاه نباید هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. ضمن اینکه این افراد حتما باید از بانک رفاه حقوق بگیرند. به علاوه این تسهیلات هم مانند دیگر وام‌ها به تشکیل پرونده و آبونمان نیاز دارد که هزینه آن برعهده خود متقاضیان است.

یک نمونه از طرح رفاه کالا

در صورتی که فردی حداکثر مبلغ تسهیلات را دریافت کرده و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی 36 ماه تعیین شود، با توجه به نرخ سود 15 درصدی این طرح بانکی، مبلغ اقساط یک میلیون و 733 هزار و 266 تومان خواهد بود.

میزان سود این مبلغ تسهیلات 12 میلیون و 397 هزار و 591 تومان و مجموع رقم وام و سود هم 62 میلیون و 957 هزار و 591 تومان است.

مرتبط با : بانک رفاه
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز