جزئیات وام فوری 50 میلیون تومانی بانک صادرات + مبلغ اقساط

افرادی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از تسهیلات طرح «همیاران سپهر» بانک صادرات ایران استفاده کنند. این تسهیلات به صورت کارت اعتباری در اختیار مشتریان واجد شرایط قرار می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک صادرات در صورت داشتن منابع مالی کافی، به مشتریان واجد شرایط خود در قالب طرح همیاران سپهر تسهیلات خرید کالا ارائه می‌دهد. افراد با دریافت این وام امکان خرید کالا را از 57 شرکت تولیدی طرف قرارداد بانک صادرات خواهند داشت. فروشگاه‌های این 57 شرکت تولیدی در سراسر کشور وجود دارند. ضمنا این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به مشتریان اعطا می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به منظور استفاده از تسهیلات این طرح متقاضیان باید سپرده قرض الحسنه در این بانک داشته باشند. این طرح مسدودی سپرده ندارد، اما متقاضیان باید ضامن رسمی ارائه دهند. سود این تسهیلات برحسب مدت بازپرداخت تعیین می‌شود ولی سقف آن 18 درصد اعلام شده است. حداکثر مبلغ این تسهیلات 50 میلیون تومان است که با توجه به توان بازپرداخت مشتری و سابقه وی مشخص می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم 36 ماه تعیین شده است.

آریاک سفر

جزئیات بیشتر درباره طرح همیاران سپهر

متقاضیان برای درخواست این تسهیلات باید هزینه‌های جانبی، آبونمان سالیانه و تشکیل پرونده، را هم به بانک بپردازند. لازم به ذکر است که متقاضیان این تسهیلات نباید سابقه بدهی یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند.

ویدیوی پربازدید امروز:

در صورتی که فردی حداکثر مبلغ تسهیلات را با سود 18 درصد دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت هم برای او 36 تعیین شود، وی باید ماهیانه یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان قسط بپردازد. کل سود  این مبلغ تسهیلات طرح همیاران سپهر 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم وام و سود 64 میلیون و 981 هزار تومان خواهد بود.

مرتبط با : بانک صادرات
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “جزئیات وام فوری 50 میلیون تومانی بانک صادرات + مبلغ اقساط

  1. ناشناس گفته:

    این وام را با این نرخ سود بانکی همه بانک‌ها پرداخت می‌کنند،دیگه نیازی به این تبلیغات نبود واقعا که شرم آور است

  2. عنایت گفته:

    بانک‌ صادرات وام ۵۰میلیونی وزارت
    بهداشت برای درمان سرطان وپیوندیها راقطع کرده چونکه سود ۴/دارد وبرای بانک بصرفه نیست.ولی هرنوع وامی باسود بالا رامیدهد..من یک بیمار سرطانی هستم که نامه هم به سرپرستی بانک داده ام ولی الان بیش از دو ماهه که جواب نداده اند..وواقعا به این پول جهت شیمی درمانی وعمل نیازمندم…از شیراز هستم..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز