جزئیاتی درباره وام 300 میلیون تومانی بانک تجارت

بانک تجارت به پشتوانه سپرده مشتریان، تحت شرایطی خاص به آن‌ها وام اعطا می‌کند. این تسهیلات در قالب طرح «فردا» به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متقاضیانی که مایل به دریافت تسهیلات طرح فردا هستند باید سپرده سرمایه گذاری بلندمدت یک ساله بانک تجارت را داشته باشند. به اصل سپرده سود 5 درصد بانکی تعلق می‌گیرد.

اما نرخ تسهیلات با سود سپرده متفاوت است و با توجه به مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت تعیین می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

طبق اعلام قبلی بانک تجارت، میزان تسهیلات اعطایی تا دو برابر مبلغ سپرده متقاضیان واجد شرایط است. سقف میزان تسهیلات برای هر گروه از اصناف تفاوت دارد. حداکثر مبلغ این وام به فعالان حوزه طلا و جواهر و پزشکان متخصص، دندان پزشکان و همچنین داروسازان تعلق می‌گیرد. اصناف، مشتریان فعلی بانک، حداکثر امکان دریافت 300 میلیون وام از این طرح را دارند.

متقاضیان برای دریافت این نوع تسهیلات باید ضامن معتبر بانکی داشته باشند. تعداد ضامن‌ها و مدارک مورد نظر پس از مشخص شدن مبلغ وام، به متقاضیان اعلام خواهد شد. ضمنا نداشتن بدهی جاری و چک برگشتی در سیستم بانکی هم از دیگر شرایط لازم برای دریافت این نوع وام است.

یک نمونه از طرح تسهیلاتی فردا

در صورتی که فردی مبلغ 300 میلیون تومان وام این بانک را با نرخ 15 درصد و زمان بازپرداخت 36 ماه دریافت کند، ماهیانه باید 10 میلیون و 399 هزار و 599 تومان قسط بپردازد. در صورتی که مدارک و مستندات فرد آماده و اعتبارسنجی هم به پایان رسیده باشد، بانک تجارت مبلغ وام را حداکثر تا 24 ساعت بعد به حساب فرد واریز می‌کند. افراد به منظور کسب اطلاع بیشتر درباره تسهیلات فردا می‌توانند به وبسایت بانک تجارت مراجعه کنند.

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “جزئیاتی درباره وام 300 میلیون تومانی بانک تجارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز