مدارک لازم برای دریافت انواع وام بانک سامان

لست سکند

بانک سامان به متقاضیان واجد شرایط خود، در صورت کامل بودن مدارک آن‌ها، تسهیلات مورد نیازشان را پرداخت می‌کند. البته برای هر کدام از تسهیلات بانک سامان ارائه بعضی مدارک ضروری است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک سامان، در صورت داشتن منابع مالی کافی، انواع تسهیلات برای خرید مسکن، تعمیر خانه، خرید خودرو، ازدواج، خرید کالای مصرفی بادوام، پزشکان، اعضای هیئت علمی و … را به متقاضیان واجد شرایط ارائه می‌دهد. قاعدتا برای درخواست هر کدام از این وام‌ها لازم است اطلاعات لازم درباره آن‌ها جمع آوری و مدارک مورد نیاز تهیه شود. در این گزارش مدارک مورد نیاز برای دریافت انواع وام‌های بانک سامان بیان خواهد شد؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

شرایط لازم برای دریافت تسهیلات بانک سامان

متقاضیان دریافت هر یک از انواع تسهیلات بانک سامان اعم از ساخت و خرید مسکن، خرید خودرو، ازدواج، خرید کالاهای مصرفی بادوام و … باید هیچ گونه بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی نداشته باشند. ضمن اینکه تمامی افراد متقاضی تسهیلات بانکی باید بالای 18 سال سن داشته باشند تا بتوانند وام مورد نظر خود را درخواست بدهند.

راز آسمان پایتخت

در صورت داشتن شرایط اولیه، بانک وضعیت اعتباری متقاضی را بررسی می‌کند. اگر اعتبارسنجی به خوبی انجام شد و متقاضی از این لحاظ مشکلی نداشت، فرد می‌تواند درباره تسهیلات مورد نیاز خود به بانک سامان درخواست دهد.

مدارک موردنیاز برای انواع تسهیلات بانک سامان

همه افرادی متقاضی دریافت تسهیلات بانکی باید سپرده مورد نظر و پرونده اعتباری در بانک سامان داشته باشند. متقاضیان برای تشکیل پرونده اعتباری هم باید مدارک هویتی مورد نظر را ارائه دهند. معمولا برای تشکیل پرونده اعتباری ارائه اصل شناسنامه، فتوکپی کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی متقاضی و ضامن یا ضامن‌های مورد نیاز ضروری است.

معمولا ارائه فیش حقوقی متقاضی برای اطلاع از میزان دریافتی و توانایی وی در بازپرداخت اقساط هم برای پرونده اعتباری الزامی است. ضمن اینکه بانک‌ها معمولا فیش حقوقی ضامن‌ها را هم طلب می‌کنند. طبق اطلاعات موجود، فیش حقوقی متقاضی و ضامن وی باید مهر محل اشتغال خورده باشد.

ارائه چک یا سایر مدارک مورد نیاز هم با توجه به نوع تسهیلات، از سوی بانک به متقاضیان اطلاع رسانی می‌شود. تشکیل هر پرونده اعتباری متناسب با نوع تسهیلات اعطایی و تعهدات ایجاد شده شامل هزینه‌ها و کارمزدهایی درباره اعتبارسنجی، آبونمان و… می‌شود که پرداخت آن برعهده متقاضیان است.

جرئیات مدارک مورد نیاز برای وام‌های بانک سامان

هر نوع تسهیلاتی مدارک مورد نیاز و ضمانت‌های مختلفی را لازم دارد و آنچه که بیان شد مدارک اولیه و لازم برای دریافت هر نوع تسهیلات بانک سامان است. متقاضیان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک سامان یا سامانه تسهیلات این مجموعه مراجعه کنند تا جزئیات بیشتر مدارک مورد نیاز را به دست آورند. البته به منظور استفاده از سامانه تسهیلات بانک سامان لازم است قبلا در سایت این مجموعه ثبت نام کرده باشید.

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “مدارک لازم برای دریافت انواع وام بانک سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز