اقساط وام 100 میلیون تومانی بانک کشاورزی چقدر است؟

بانک کشاورزی به منظور حمایت از کشاورزان و رفاه حال بیشتر این قشر جامعه، به آن‌ها در قالب طرح «حامی گندم» تسهیلات ارائه می‌دهد. کشاورزان متقاضی این تسهیلات باید میانگین حساب حداقل دو ماهه ایجاد کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک کشاورزی در صورت داشتن منابع مالی کافی از مشتریان فعال در بخش گندم حمایت می‌کند. حداکثر مبلغ این تسهیلات 100 میلیون تومان بوده و سقف سود سپرده هم 10 درصد اعلام شده است.

متقاضیان واجد شرایط لازم است برای بهره گیری از این سپرده در یکی از شعب بانک کشاورزی سپرده کوتاه مدت حامی گندم افتتاح کنند. این حساب متصل به کارت‌های مشتریان است و در صورتی که مشتری کارت نداشته باشد باید از طریق شعبه نسبت به دریافت آن اقدام کند.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند که تعداد آن با توجه به مبلغ وام تعیین می‌شود. علاوه بر ارائه ضامن رسمی، 20 درصد مبلغ وام هم تا زمان تسویه اقساط، نزد بانک مسدود می‌شود.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 24 ماه است. طی این 24 ماه یک درصد سود به مبلغ سپرده تعلق می‌گیرد. متقاضی این طرح باید هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را هم بپردازد. لازم به ذکر است که متقاضیان نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی باشند.

جزییات تسهیلات طرح حامی گندم بانک کشاورزی

اگر بانک به متقاضیان حداکثر مبلغ تسهیلات را با سود 10 درصد ارائه دهد و مدت زمان بازپرداخت را هم برای آن‌ها 24 تعیین کند، میزان قسط ماهیانه 4 میلیون و 614 هزار و 493 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ تسهیلات طرح حامی هم 10 میلیون و 747 هزار و 824 تومان و کل مبلغ وام و سود محاسبه شده 110 میلیون و 822 هزار و 823 تومان است.

مرتبط با : بانک کشاورزی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “اقساط وام 100 میلیون تومانی بانک کشاورزی چقدر است؟

  1. مجتبی نادری گفته:

    سلام
    نیاز به وام‌ برای خرید خودرودارم ؟؟؟
    هنوزم حساب ندارم‌ بانک سامان.
    از شما عزیزان خواهش میکنم بیشتر راهنمایی بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز