آشنایی با انواع وام های بانک سینا

بانک سینا به شکل‌های مختلف و در قالب عقود مجاز بانکی مبالغ متفاوتی از تسهیلات را به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌کند. این تسهیلات به منظور جبران کمبود نقدینگی مشتریان خوش حساب به آن‌ها اعطا می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طرح‌های بانک سینا برای ارائه تسهیلات متنوع بوده و به نظر آشنایی حداقلی با آن‌ها برای متقاضیان لازم است. این تسهیلات در قالب عقود مختلفی به مشتریان ارائه می‌شود و هر کدام شرایط و ویژگی‌های خاص خود را دارند. به همین منظور و برای آشنایی بیشتر خوانندگان درباره انواع تسهیلات بانک سینا توضیحاتی ارائه خواهد شد؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

اعتبار ویژه

این تسهیلات برای مشتریان ارزنده بانک با نرخ‌های ترجیحی بوده و اعطای تسهیلات به دو صورت در قبال رسوب منابع حساب جاری و کوتاه مدت روز شمار انجام می‌شود.

آریاک سفر

تسهیلات با وثیقه سپرده سرمایه گذاری مدت دار

مشتریانی که نزد شعب بانک سینا دارای سپرده بلندمدت باشند، می‌توانند از این تسهیلات در قالب یکی از عقود مشارکتی و حداکثر تا سقف 90 درصد مبلغ اصل سپرده استفاده کنند.

شرایط دریافت این تسهیلات هم نگهداری اصل برگ سپرده و سپرده مدت دار تا پایان مدت مشارکت  نزد شعبه است.  ضمنا پایان مدت مشارکت باید قبل از سررسید سپرده سرمایه گذاری باشد، در غیر این صورت با تمدید سپرده، مدت مشارکت هم افزایش پیدا می‌کند.

احداث یا تکمیل ساختمان

به منظور ساخت یا تکمیل واحدهای مسکونی، انواع مختلف تسهیلات در قالب عقود مشارکت مدنی پرداخت می‌شود. طبق اعلام بانک مبلغ تسهیلات به ازای هر واحد مسکونی تا 80 درصد قیمت تمام شده، طبق نظر کارشناس رسمی و براساس میزان ضوابط جاری بانک، است.

حداکثر مدت مشارکت 18 ماه اعلام شده که در صورت توافق طرفین تا شش ماه دیگر هم افزایش پیدا می‌کند. سهم الشرکه بانک متناسب با پیشرفت کار و در چند مرحله پرداخت و همچنین اصل تسهیلات و سود مورد انتظار در پایان قرارداد دریافت می‌شود.

خرید، تجهیز و بهره برداری دفتر کار و محل کسب

این نوع وام به منظور خرید محل کسب و کار در قالب عقد مشارکت مدنی به متقاضیان پرداخت می‌شود. البته قبل از پرداخت آن، اعتبارسنجی لازم، تایید توان مالی مشتری و کارشناسی ملک صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است که اعتبارسنجی مشتری و ارزیابی وثایق صرفا توسط بانک انجام می‌شود. ضمنا سند ملک معرفی شده به نام متقاضی و در رهن بانک قرار خواهد گرفت. در مورد املاک تجاری، خرید همزمان ملک و سرقفلی الزامی است. بازپرداخت اقساط در 60 مرحله مساوی ماهیانه انجام خواهد شد.

تعمیر ساختمان

برای تعمیر ساختمان بانک سینا در قالب عقد مشارکت مدنی و با توجه به نوع تعمیرات، جزئی یا کلی، تسهیلات ارائه می‌دهد. به منظور تعمیرات کلی، باید ملک با اعیانی موجود باید دارای شش دانگ سند ثبتی مجزا و به نام متقاضی تسهیلات، همسر یا افراد تحت تکفل باشد.

مدت مشارکت در این تسهیلات به 60 مرحله مساوی ماهیانه تقسیم می‌شود. متقاضی باید توانایی بازپرداخت تدریجی سهم الشرکه بانک را، با ارائه مدارک لازم و مستند که به تایید مسئول شعبه رسیده، داشته باشد.

اعطای تسهیلات به پزشکان

بانک سینا در راستای تامین نیازهای مالی پزشکان متخصص، با هدف توسعه و ارتقاء خدمات درمانی در جامعه، نسبت به پرداخت تسهیلات خرید یا تجهیز مطب و داروخانه اقدام می‌کند.

تسهیلات ویژه

این تسهیلات در راستای اعطای امکانات و امتیازات ویژه به مشتریان حقوقی که دارای رسوب منابع مناسب در حساب‌های خود نزد بانک سینا هستند، پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات به میزان 20 درصد میانگین رسوب سالیانه منابع و در قالب عقود مشارکت مدنی و مبادله‌ای است. این وام برحسب میانگین رسوب منابع مشتری، قابلیت پرداخت در دفعات مختلف را دارد.

این تسهیلات می تواند بر اساس توافق بین شخص حقوقی و بانک، به کارکنان سازمان یا شرکت مربوطه هم اعطا شود. حداکثر زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه است.

محصولات اعتباری جدید

بانک سینا به منظور حمایت از تولیدات داخلی و جبران کمبود نقدینگی مشتریان خود طرح‌های تسهیلاتی به نام ارمغان سینا، میعاد، اقبال و انتخاب سینا را هم ارائه داده است. تسهیلات هر کدام از این طرح‌ها متناسب با توانایی بازپرداخت مشتریان و در شرایط خاصی اعطا می‌شود.

مرتبط با : بانک سینا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز