رکوردشکنی در قیمت تور کیش ؛ ۴۰ میلیون برای ۳ شب

کیش- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سمپوزیوم و نمایشگاه بین‌المللی فولاد کیش در اواسط هفته آینده برگزار خواهد شد. اما در کنار هر رویدادی حواشی مخصوص آن هم وجود دارد. این حاشیه که به نوعی وارد اصل ماجرا شده، مربوط به هزینه بالای بلیت هواپیما و اقامت در هتل‌های کیش است.

بیشتر بخوانید:

به گزارش کاماپرس به نقل از پایگاه خبری بیرونیت، هزینه سفر به کیش و اقامت در هتل‌های آن به قدری بالا رفته که با اعتراض شرکت‌کنندگان این نمایشگاه مواجه شده است. به گزارش بعضی از فعالان صنعت فولاد کشور، بلیت هواپیما و 3 شب اقامت در هتل‌های پنج ستاره کیش برای هر نفر هزینه‌ای در حدود 40 میلیون تومان دارد که برای بسیاری از افراد قابل قبول نیست.

نمایشگاه بین المللی کیش- کاماپرس

 

راز آسمان پایتخت

اما طبق گزارش‎‌ها، هزینه‌ها و اقدامات غیرمنطقی در مورد سفر به کیش به همین موارد ختم نمی‌شود. یکی از خطوط هواپیمایی اعلام کرده که شرکت کنندگان این نمایشگاه فقط در صورت اقامت در هتل‌های مورد نظر آنها می‌توانند با این ایرلاین سفر کنند.

علی رغم این افزایش هزینه‌های غیر منطقی، کمیت و کیفیت خدمات هتل‌ها و پرواز هیچ تغییری نکرده و گویا بعضی از واسطه‌ها فقط بر اساس تصوری که از ثروت زیاد شرکت‌های فولاد و معدن داشته‌اند، هزینه‌های بلیت هواپیما و اقامت در هتل‌های کیش را بالا برده‌اند.

 

کیش- کاماپرس

بدین ترتیب، مسئله هزینه‌های بالای سفر به کیش از حاشیه نمایشگاه فولاد به متن آن تبدیل شده است. اکنون بسیاری از فعالان حوزه صنایع معدنی، در مورد خروجی نمایشگاه بین المللی فولاد کیش کنجکاو و بدبین هستند و باعث شده تعدادی از آنها نمایشگاه را تحریم کنند. با توجه به برگزاری نمایشگاه‌های گوناگون و سمینارهای مختلف در این حوزه، متحمل شدن هزینه‌های بالای سفر به کیش برای شرکت در نمایشگاه، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد و همچنین حساسیت‌ها را در خصوص خروجی این سمپوزیوم بالا می‌برد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “رکوردشکنی در قیمت تور کیش ؛ ۴۰ میلیون برای ۳ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز