رونمایی رسمی از بیوک انویژن 2024 + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آن‌طور که پیداست رنسانس کمپانی بیوک همچنان ادامه دارد چون به تازگی از کراس اوور فیس‌لیفت شده انویژن رونمایی کرده است. این کراس اوور که سبک و سیاق آن از بیوک وایلدکت الهام زیادی گرفته است از کابینی مجهز و موتوری قدرتمند بهره می‌برد و در سه تیپ در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، بیوک انویژنِ به روزرسانی شده، سرانجام به صورت رسمی رونمایی شد. طراحی ظاهری بیوک انویژن مدل 2024 از بیوک وایلدکت (Buick Wildcat) الهام زیادی گرفته است، از کابینی لوکس بهره می‌برد و در مقایسه با محصولات دیگر بیوک، از تجهیزات ایمنی بیشتری برخوردار است.

بیوک انویژن مدل 2024 یک کراس اوور کاملاً جدید به نظر می‌رسد و به یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو مجهز شده است. این موتور می‌تواند 228 اسب بخار نیرو و 350 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد.

راز آسمان پایتخت

از تجهیزات ایمنی بیوک انویژن 2024 که به صورت استاندارد ارائه می‌شوند می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، سیستم تشخیص ترافیک عقب به همراه ترمز اضطراری، سیستم تشخیص عابران پیاده و دوچرخه‌سوارها به همراه ترمز اضطراری، هشدار نقاط کور و نور بالای اتوماتیک اشاره کرد.

بیوک انویژن مدل 2024 در سه تیپ Preferred، ST و Avenir به بازار عرضه می‌شود و با قیمت 37295 دلار برای تیپ پایه Preferred، تا قبل از تابستان 2024 به دست مشتریانش خواهد رسید.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

روکش مارال
رایانه کمک
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز