هر آنچه باید درباره شاسی بلند جدید کیا بدانید

کیا تلوراید که نخستین بار در سال 2020 وارد سگمنت خودروهای کراس اوور و شاسی‌بلند شد، جنبه‌های مشترک زیادی با هیوندای پالسید دارد. این شاسی‌بلند پس از چند سال حضور در بازارهای جهانی، در سال 2023 مورد بازنگری کامل قرار گرفت و مدل 2024 آن نیز از ظاهری جدید بهره می‌برد و به فناوری‌های تازه‌ای مجهز شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، ممکن است کیا تلوراید یک شاسی‌بلند آفرودر جان‌سخت نباشد، ولی توانایی‌هایش از یک خودرو خانوادگی بیشتر است. با این‌که این شاسی‌بلند رقبایی مانند هوندا پایلوت و شورولت تراورس را پیش روی خودش دارد، در سال 2023 بیش از 110 هزار دستگاه از آن در آمریکا خریداری شد که نشاندهنده محبوبیت بالای آن است.

با توجه به این‌که کیا تلوراید در سال 2023 مورد بازنگری کامل قرار گرفت، تعجبی ندارد که در سال 2024 شاهد تغییرات زیادی نباشیم و برای این سال، کمپانی کیا تغییراتی جزئی بر روی آن اعمال کرده است.

راز آسمان پایتخت

تأمین نیروی پیشران کیا تلوراید مدل 2024 بر عهده یک موتور شش سیلندر 3.8 لیتری و تنفس طبیعی گذاشته شده است که 291 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. کار انتقال نیرو را نیز یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک انجام می‌دهد و در تیپ‌های LX، S، EX  و SX می‌تواند نیرو را به صورت سفارشی هر چهار چرخ منتقل کند.

تیپ SX-Prestige X-Line به صورت استاندارد به سیستم چهار چرخ محرک مجهز است و شتاب صفر تا صدی برابر با 7 ثانیه دارد که برای یک شاسی‌بلند خانوادگی شتاب بسیار خوبی محسوب می‌شود.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز