روزهای خوش ارزهای دیجیتال به پایان رسید؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

چشم امید بسیاری از فعالان بازار رمزارزها به صعود قیمتی مداوم بیت کوین بود، اما این رمزارز مشهور کانال 50 هزار دلاری را از دست داده و در حال سقوط به کانال‌های پایین قیمتی است. نرخ فعلی بیت کوین 47 هزار و 47 دلار است که نسبت به دیروز هزار و 840 دلار کاهش یافته است. پیش بینی شده که اصلاح قیمت بیت کوین تا نرخ 44 هزار دلاری ادامه پیدا خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، داده‌های منتشر شده از کوین تلگراف، افت 2 درصدی قیمت بیت کوین را در روز سه شنبه بیان می‌کرد. به گفته تحلیلگران رمزارزها، موفق نشدن بیت کوین در دستیابی به کانال قیمتی 51 هزار دلاری باعث شروع روند اصلاحی آن شده است. امروز به دنبال کاهش ارزش بیت کوین، آلت کوین‌ها هم روند نزولی را پیش گرفتند. اتریوم دومین ارز دیجیتال مطرح جهان، امروز افت قیمتی 3.9 درصدی را تجربه کرده و به نرخ 3 هزار و 109 دلاری رسید.

برخی فعالان بازار رمزارز، علت سقوط دوباره ارزش بیت کوین را انتشار گزارش‌هایی از بانک مرکزی چین دانستند. براساس این گزارش، برای نخستین بار بانک مرکزی چین از یوآن دیجیتال رونمایی کرده و از این پس به طور رسمی در بازارهای داخلی این کشور قابل استفاده است. اخبار بین المللی بیانگر استفاده این ارز دیجیتال توسط بورس کالای دالیان است. این بورس روز گذشته  هزینه‌های گروه انبار داری و حمل و نقل لیانگون را به وسیله یوآن دیجیتال پرداخت کرد.

راز آسمان پایتخت

سخت گیری چین بیشتر می‌شود

شعبه محلی بانک ارتباطات چین و شعبه دالیان بانک چین روند این تراکنش‌ها را تسهیل کرده‌اند. استفاده رسمی از یوآن دیجیتال، نگرانی‌های فعالان چینی بازار رمزارزها را بیشتر کرده است؛ چراکه امکان افزایش سخت‌گیری‌های دولت چین نسبت به استفاده از هر نوع ارز دیجیتالی وجود دارد. در حال حاضر 11 هزار و 377 نوع ارز مجازی شناخته شده در جهان وجود دارد که مورد مبادله قرار می‌گیرند.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز