رشد 41 درصدی درآمدهای کارمزدی بانک قرض‌الحسنه رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک قرض‌الحسنه رسالت از سال ۹۲ تا اواخر تیرماه سال‌جاری بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرده است. در این راستا  محمدحسین حسین‌زاده، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت اعلام کرد: تعداد و میزان تسهیلات پرداختی در این بانک در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۲ حدود ۷۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش کاما پرس، از ابتدای سال‌جاری تاکنون بالغ‌بر ۳۵۰ هزار فقره تسهیلات پرداخت‌ شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۵۵ درصد افزایش داشته است. بانک قرض‌الحسنه رسالت (سهامی عام) با مالکیت اشخاص غیردولتی و به استناد قانون اجازه تأسیس بانک‌های غیردولتی تأسیس یافته است و باید در چارچوب قانون پولی و بانکی کشور، قانون عملیات بانکی بدون ربا، مصوبات شورای پول و اعتبار، بخشنامه‌های بانک مرکزی، اساسنامه و سایر مقررات موضوعه فعالیت کند. بانک قرض‌الحسنه رسالت از سال ۱۳۷۶ به صورت صندوق قرض‌الحسنهٔ رسالت فعالیت می‌کرد. حسین‌زاده با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه رسالت در سال ۹۲ به شبکه شتاب پیوسته است، اظهار کرد: تاکنون توانسته‌ایم ازنظر تعداد تراکنش‌های شتابی رتبه هفتم و در سهم بازار بانک پذیرنده از کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت رتبه دوازدهم را از بین تمام بانک‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری به خود اختصاص دهیم.

بنابر گزارش دنیای اقتصاد: بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی‌نشده سه ماه منتهی به پایان خردادماه ۱۳۹۹ این بانک سپرده‌های دیداری و مشابه این بانک نیز ۲ درصد رشد داشته و به حدود ۴ هزار میلیارد تومان رسیده است. میزان سپرده‌های پس‌انداز و مشابه این بانک نیز به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسیده است. سرمایه بانک قرض‌الحسنه رسالت با نماد وسالت ۵۰ میلیارد تومان است. جمع درآمدهای کارمزدی بانک نیز در پایان سه ماه ابتدای امسال ۴۱ درصد رشد داشته است. جمع درآمدهای غیر مشاع نیز ۷۰ درصد رشد داشته است.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه رسالت
ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز