رشد 13 درصدی مصرف میلگرد + قیمت میلگرد آناهیتا 7 آبان 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مصرف میلگرد در صنایع فولاد ایران در شش ماهه نخست امسال به 3 هزار و 646 تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد 13 درصدی را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بررسی گزارش آماری انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران نشان می‌دهد رشد مصرف میلگرد در مقایسه با دیگر محصولات فولادی از قبیل تیرآهن، ورق سرد و کل مقاطع طویل فولادی در شش ماهه نخست امسال بالا بوده است.

این داده‌ها نشان‌دهنده افزایش مصرف داخلی است اما معمولا تولیدکنندگان آهن و فولاد در کنار مصرف داخلی به صادرات توجه ویژه دارند. ارتقای کیفیت تولید و گسترش ارتباطات و مبادلات نقش بسزایی در ورود به بازارهای خارجی دارد.

فولاد آناهیتا گیلان از جمله فعالان برپایی نشست‌های توسعه محور با کشورهای دیگر مثل سوریه است. این نشست‌ها با هدف توسعه صادرات، جذب سرمایه‌گذاری و احداث خطوط صنایع فولادی برگزار می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بهبود ایمنی ساخت و ساز در فولاد آناهیتا گیلان

آسیب‌شناسی وقوع زلزله در بافت‌های مختلف کشور نشان می‌دهد، توجه به کیفیت مصالح ساختمانی از جمله سازه‌های فلزی از تخریب گسترده ساختمان‌ها جلوگیری می‌کند. بر اساس گزارش مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن 35 درصد از مصالح ساختمانی تولید داخل غیراستاندارد هستند.

طراحی و تولید میلگرد در فولاد آناهیتا گیلان طبق شاخص‌های استاندارد ملی ایران در اندازه‌ و وزن‌های مختلف را انجام می‌دهد. بهبود ایمنی ساخت‌وساز از اهداف ارتقای کیفیت محصولات این برند تعیین شده است.

فولاد آناهیتا گیلان به طور تخصصی تولید سالانه 320 هزار تن میلگرد را در دو گرید A2 و A3 اجرا می‌کند.

بهره‌مندی از  ناوگان حمل‌ونقل

مشتریان میلگرد آناهیتا بعد از ثبت سفارش می‌توانند با استفاده از حمل‌ونقل اختصاصی سریع و آسان خرید خود را تحویل بگیرند.

بهره‌مندی از ناوگان حمل‌ونقل با هدف کسب رضایت مشتریان انجام شده، تا به عنوان یک شاخص‌ عینی در کسب نشان عالی مدیر سال برای فولاد آناهیتا گیلان مطرح باشد.

میلگرد آناهیتا در مقایسه با دیگر محصولات موجود در بازار باکیفیت، مرغوب و مقرون‌به‌صرفه می‌شود. در ادامه قیمت میلگرد آناهیتا گیلان برای علاقمندان اشاره شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز