رزرو هتل هلیا کیش با سه کلیک

تورهای مسافرتی لحظه آخر

جزیره کیش، متناسب با سلیقه و بودجه هر فردی دارای هتل‌های گوناگون و متنوعی است. در این میان هتل هلیا کیش از جمله هتل‌های سه ستاره با برخورداری از طراحی مدرن و به دلیل موقعیت مکانی از گزینه‌های پرطرفدار مسافران محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از افراد به قصد گشت‌وگذار در مراکز خرید، به کیش سفر می‌کنند. ضمن آن‌که لذت بردن از سواحل خلیج فارس را نباید از دست داد. آن‌چه هتل هلیا کیش را محبوب می‌کند فاصله اندک آن از دریا و بازارهای کیش است. مسافت هتل هلیا تا سواحل کیش حدودا 500 متر یا به عبارتی 13 دقیقه پیاده روی است. این هتل در بلوار ساحل و در نزدیکی بازار دیپلمات و زیتون واقع شده است. دسترسی آسان هتل به سایر مراکز خرید از جمله بازار ونوس و مریم مورد توجه و استقبال مسافران بسیاری است.

امکانات و خدمات هتل هلیا کیش

هتل هلیا دارای امکانات متعددی از جمله، تهویه مطبوع، آنتن مرکزی، صندوق امانت، پاور سوئیچ و روزنامه در لابی است. سرویس کافی شاپ در اتاق ارائه می‌شود. تلویزیون ال سی دی، کانال‌های ماهواره‌ای، اینترنت بی سیم و زنگ بیدار شدن از امکانات هر اتاق است. امکانات ویژه این هتل شامل دفتر خدمات گردشگری و اجاره ماشین می‌شود. خدمات کافی شاپ و روم سرویس در هتل هلیا به صورت 24 ساعته است. با ثبت شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا و شرکت هواپیمایی در قسمت توضیحات، هتل هلیا کیش به مسافران  خدمات ترانسفر فرودگاهی را به صورت رایگان در اختیار می‌گذارد.

راز آسمان پایتخت

رستوران و کافی شاپ

معماری هتل در دو طبقه و 61 واحد اقامتی خلاصه می‌شود. در سال 1380 افتتاح و در سال 1399 جهت ارتقا در ارائه خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. چشم انداز سرسبز هتل در ابتدای مسیر ورودی و وجود کافی شاپ در فضای باز، محیط زیبایی جهت سپری کردن اوقات مسافران فراهم کرده است. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی، نوشیدنی‌های گرم و سرد در منوی رستوران و کافی شاپ هتل یافت می‌شود. صبحانه انگلیسی و قاره‌ای هم برای مسافران و هم برای عموم طبخ می‌شود. سفره خانه سنتی هتل هلیا کیش ، سلیقه و ذائقه تمامی افراد را نیز در نظر گرفته است.

معرفی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل

اتاق‌های هر هتل، دو الی چهار تخته است. ارائه یک سرویس اضافه شامل دریافت هزینه می‌شود. کودکان زیر پنج سال در صورت عدم استفاده از خدمات رایگان شامل دریافت هزینه اقامت نمی‌شوند. انواع سوئیت‌های یک خوابه هافبرد، سوئیت یک خوابه چهار و پنج نفره وجود دارد. اتاق‌های لوکس هلیا دارای تختخواب‌های هیپنوتیزم، ملافه‎‌های ضد حساسیت، گاو صندوق‌های لپ‌تاپ است. شما می‌توانید جهت رزرو هتل هلیا کیش از طریق مجموعه سه کلیک اقدام فرمایید.

رزرو انواع هتل در مجموعه سه کلیک

سامانه سه کلیک، فعال در حوزه گردشگری، امکان رزرو هتل و انواع تور و بلیط را تنها با سه کلیک برای مسافران فراهم کرده است. یافتن اقامتگاه مناسب و مقرون به صرفه چه در سفرهای داخلی و چه در سفرهای خارجی دغدغه مسافران بسیاری است. مچموعه سه کلیک با فیلترهای مورد نظر جست‌وجو و رزرو هتل را برای کاربران تسهیل کرده است. در صورت رزرو، کارشناسان مجموعه سه کلیک خود را موظف به ارائه پشتیبانی 24 ساعته برای گردشگران، تا زمان اقامت در هتل می‌داند.

مجله سه کلیک در وبسایت به معرفی انواع جاذبه‌های گردشگری و مطالب مربوطه می‌پردازد. بخشی از وبسایت به معرفی کمترین قیمت بلیط تفریحات دریایی، شهربازی و موزه در شهر تهران و جزیره کیش اختصاص دارد. سه کلیک بسیاری از تورهای خود را به صورت پکیج پیشنهاد می‌دهد. تور لوکس کانادا، ژاپن و مالدیو از جمله آن است. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، علاوه‌بر وبسایت به صفحه اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، لینکدین و کانال تلگرام سه کلیک مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سه کلیک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز