رزرو هتل آپارتمان مشهد نزدیک به حرم ویژه فصل پاییز

هتل آپارتمان در مشهد - کاماپرس
ژیوار

مشهد به عنوان محبوب ترین مقصد گردشگری کشور ، در تمام طول سال میزبان میلیون ها مسافر از اقصی نقاط ایران و جهان می باشد که برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام به این شهر می روند.

شهر مشهد دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی پر شمار دیگری می باشد که از جمله آن ها می توان به آرامگاه فردوسی ، هارونیه ، باغ نادری ، خانه تاریخی داروغه ، ییلاقات طرقبه و شاندیز و بازار ها و مراکز خرید متعدد مانند مراکز خرید آرمیتاژ ، پاژ و مراکز خرید آسمان ۱ و ۲ اشاره کرد.

مشهد متصل به راه آهن سراسری بوده و دارای فرودگاه بین المللی نیز می باشد و همین امر سبب دسترسی به این شهر از سایر نقاط کشور بسیار مناسب می باشد.

تعداد زیاد گردشگران مشهد مقدس منجر به افتتاح شمار زیادی مجموعه اقامتی در این شهر گردیده است که از جمله آن ها می توان به هتل ، هتل آپارتمان ، مهمان پذیر ، خانه مسافر و … اشاره کرد.

از ویژگی های این هتل آپارتمان ها می توان به واحد های وسیع ، وجود اتاق خواب و اقامت راحت در این واحد ها اشاره کرد.

دریان سفر امید

شمار زیادی هتل آپارتمان با کیفیت  و قیمت های مختلف در مشهد وجود دارد. شماری از این مجموعه های اقامتی کاملا لوکس و مناسب یک اقامت لاکچری هستند و هزینه رزرو بیشتری نیز دارند و شمار پر تعدادی از آنها نیز دارای کیفیت های مناسب با هزینه اقامت کمتر می باشند.

اکنون به بررسی بیشتر شماری از هتل آپارتمان های مشهد می پردازیم.

هتل آپارتمان سروش:

هتل آپارتمان سروش در خیابان نواب صفوی ۱۲ و در فاصله ی ۱۰ دقیقه ای تا حرم مطهر قرار دارد و یکی از هتل آپارتمان های با کیفیت مشهد می باشد.

از امکانات هتل آپارتمان سروش می توان به رستوران ، کافی شاپ ، پارکینگ ، تاکسی سرویس ، صندوق امانات ، صرافی و کافی نت اشاره کرد.

هتل آپارتمان سروش در ساختمانی با ۸  طبقه و ۴۵ واحد در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده و در سال۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل آپارتمان حیات شرق:

هتل آپارتمان حیات شرق در خیابان نواب صفوی و در فاصله ۵ دقیقه تا حرم مطهر قرار دارد و یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین هتل آپارتمان های شهر مشهد می باشد.

هتل آپارتمان حیات شرق دارای امکانات پر شمار می باشد و خدمات مناسبی را نیز ارایه می دهد.

از ویژگی های این هتل  آپارتمان می توان به واحد های بسیار بزرگ و دلباز اشاره کرد.

همچنین هتل آپارتمان حیات شرق دارای امکاناتی مثل پارکینگ ، رستوران ، کافی شاپ و فضای سبز می باشد.

هتل آپارتمان زمرد:

هتل آپارتمان زمرد در خیابان امام رضا ۶ واقع شده و یکی از هتل آپارتمان های بسیار نزدیک به حرم مطهر می باشد و کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد.

هتل آپارتمان زمرد از لحاظ تمیزی و کیفیت اتاق ها دارای شرایط مطلوبی بوده و قیمت رزرو این هتل آپارتمان نیز نسبتا مناسب می باشد.

هتل آپارتمان صادقیه:

هتل آپارتمان صادقیه در خیابان اندرزگو ۱۲ و در فاصله ی ۱۰ دقیقه ای ورودی باب الجواد حرم مطهر قرار دارد و یکی از هتل آپارتمان های با کیفیت مشهد می باشد.

هتل آپارتمان صادقیه  در سال ۱۳۸۶ در ساختمانی با ۷ طبقه و ۳۱ اتاق تاسیس شده و در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفته است.

از امکانات این هتل آپارتمان می توان به استخر و خدمات ماساژ اشاره کرد.

هتل سه ستاره سپنتا در سال 1394 فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات پذیرایی در مشهد آغاز کرد. این هتل در 6 طبقه با 32 اتاق اقامتی با سفارش در سبک های مختلف دو نفره، دبل و چهار نفره میهمانان از بین نیازهای خود ساخته شده است. بیشتر اتاق ها رو به حرم مطهر هستند. این هتل از نظر جغرافیایی در مکانی مناسب با دسترسی آسان به مهم ترین جاذبه ها مانند پارک کوهسنگی و مقبره نادرشاه افشار و مراکز خرید مانند بازار سنتی رضا واقع شده است. هتل سپنتا دارای یک رستوران و یک کافی شاپ در طبقه همکف است که با منویی پر از غذاها، نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه از مهمانان پذیرایی می کند. دسترسی به اینترنت، تاکسی سرویس، پارکینگ و فکس و کپی از دیگر امکانات موجود برای میهمانان است. کارکنان با تجربه چند زبانه با رفتار دوستانه خود نوعی اقامتگاه را ارائه می دهند که برای همیشه در ذهن ها باقی می ماند.

هتل سهند یک هتل سه ستاره تازه تاسیس است که خدمات خود را از سال 1391 آغاز کرده است. دکوراسیون داخلی هتل مدرن و چشم نواز است. اتاق‌های تمیز مجهز هتل به‌علاوه رستوران دیبا برای غذاهای ایرانی و رستوران آذین برای غذاهای قاره‌ای از مزیت‌هایی هستند که اقامتی خوش را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. کافی شاپی که در داخل هتل واقع شده است، جایگزین مناسبی برای گذراندن مدتی با صرف نوشیدنی مملو از شادی است. کارکنان هتل با یک گروه مدیریتی واجد شرایط نشان دهنده نوعی اقامتگاه است که در ذهن هر بازدیدکننده ای نقش بسته است.

انتهای پیام

مرتبط با : پرشین سفر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان