رزرو آنلاین بهترین هتل 4 ستاره شیراز برای نوروز 1403

بهترین هتل 4 ستاره شیراز از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپپ و علی بابا
ژیوار

با وجود سایت‌های رزرو تور مختلفی که وجود دارد کاربران می‌توانند هتل‌های موردنظر خود را در شهرها و حتی کشورهای مختلف همراه با امکانات و جاذبه‌های دیدنی آن منطقه یکجا ببینند و بهترین انتخاب را داشته باشند. در این بین به همه‌ی سایت‌ها هم نمی‌توان اعتماد کرد زیرا ممکن است به طور 100 درصد از پس تعهدات خود برنیایند و باعث نارضایتی مشتریان شوند. اما سایت‌هایی در ایران هستند که با سال‌ها فعالیت و بیش از هزاران نظر مثبت کاربران توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در بین مردم پیدا کنند. شهر شیراز نیز یکی از شهرهای محبوب در بین مسافران داخلی و خارجی است که مسافران می‌توانند برای سفر به آنجا قبل از هر چیز هتل‌های مختلف آن را از طریق این سایت‌ها مشاهده و بهترین آن را رزرو کنند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین هتل 4 ستاره شیراز را معرفی می‌کند که طی آن متقاضیان می‌توانند ضمن مراجعه به سایت‌های رزرو آنلاین هتل و بلیط، نسبت به انتخاب هتل موردنظر خود اقدام کنند.

1-هتل ستارگان شیراز

هتل ستارگان که یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره در شهر شیراز به شمار می‌رود در تقاطع دو بلوار مهم شیراز قرار گرفته است. بابابستنی که از جمله معروف‌ترین بستنی‌فروشی‌های شیراز چه در بین شیرازی‌ها و چه در بین مسافران است، در نزدیکی هتل و فلکه گاز واقع شده است. هتل ستارگان با معماری مدرن، دارای امکانات مختلف مانند رستوران ایتالیایی، فرنگی و سنتی و فست فود، سالن‌های همایش متعدد و امکانات ویژه برای معلولین است. قیمت هر شب اقامت در این هتل از 1 میلیون و 600 هزار تومان شروع می‌شود.

1-هتل ستارگان شیراز

2-هتل الیزه شیراز

هتل الیزه به عنوان یکی دیگر از محبوب‌ترین هتل‌های ۴ ستاره شیراز، بیشتر برای آن دسته افرادی مناسب است که حوصله بودن در شلوغی و ترافیک مرکز شهر را ندارند. هتل الیزه، هتل لوکس و مدرنی است که ۲ رستوران معروف دارد که یکی در بام هتل و دیگری در طبقه همکف قرار دارد و میزبان و پذیرای مهمان به بهترین نحو ممکن است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اتاق ماساژ، سالن‌های همایش و سالن ورزشی اشاره کرد.

دریان سفر امید

قیمت هر شب اقامت در این هتل از 1 میلیون و 900 هزار تومان شروع می‌شود.

2-هتل الیزه شیراز

3-هتل پارک شیراز

هتل پارک را به جرات می‌توان یکی از بهترین و قدیمی‌ترین هتل‌های ۴ ستاره شیراز دانست که نزدیک ارگ کریمخانی واقع شده است. از آنجاکه هتل خیابان مخصوص به خودش را دارد، سر و صدای بیرون هتل شنیده نمی‌شود و هتل دنجی است. یکی از نکات جالب در مورد این هتل آن است که در محوطه بیرونی هتل یک باغ وجود دارد که زیبایی آن در بین شیرازی‌ها و مسافران زبانزد است و اتاق‌ها و سوئیت‌هایی رو به باغ و منظره شهر دارد.

از رستوران داخلی هتل پارک که بگذریم، رستوران تابستانی آن در باغ و کنار استخر هتل واقع شده و لذت غذا خوردن را چند برابر می‌کند. علاوه بر آن داشتن خشکشویی، سالن بیلیارد، سونا و جکوزی خانوادگی و سالن همایش از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌رود.

قیمت هر شب اقامت در این هتل از 960 هزار تومان شروع می‌شود.

3-هتل پارک شیراز

4-هتل پارسه شیراز

از دیگر هتل‌های ۴ ستاره شیراز که در بین مسافران و گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند بسیار شهرت دارد، هتل پارسه است. این هتل که هتلی اصیل و باقدمت به شمار می‌رود و درست در پشت ارگ کریمخانی و بازار وکیل قرار گرفته، با وجود اینکه بسیار با اصل و نصب است، ولی فضا و امکانات مدرنی دارد. در این هتل همچنین دو رستوران با موسیقی زنده، سالن همایش برای برگزاری جشن‌ها و مراسم، سالن بیلیارد و سالن ورزشی و … برای ارائه خدمات به مهمانان وجود دارد.

قیمت هر شب اقامت در این هتل از 2 میلیون و 700 هزار تومان شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

5-هتل رویال شیراز

برای رسیدن به هتل رویال شیراز که از جمله هتل‌های 4 ستاره محبوب در بین کاربران به شمار می‌رود کافیست از شمال شیراز وارد بلوار قرآن شوید تا نمای زیبای آن را از دور ببینید. این هتل مجموعه‌ای متشکل از جاذبه‌های طبیعی مانند پارک کوهپایه و بنا‌های نمادین تاریخی مانند دروازه قرآن و یک رستوران چشم‌نواز به نام هفت خوان دارد که جذابیت و محبوبیت آن را چندین برابر کرده است.  این هتل آنقدر امکانات متنوع و فراوانی دارد که مانند یک شهر می‌ماند و امکاناتی مثل استخر، سونا، فضای سبز، سالن بدنسازی، خودپرداز و … به مهمانان خود ارائه می‌کند.

قیمت هر شب اقامت در این هتل از 2 میلیون و 100 هزار تومان شروع می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپجاباما
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز