راهنمای کاربردی خرید توالت فرنگی + قیمت روز

توالت فرنگی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه توالت فرنگی یکی از اجزای جدا نشدنی سرویس بهداشتی و حمام محسوب می‌شود. برخی افراد به دلایل مختلف مانند کهولت سن و بیماری و… و بعضی‌ها برای حفظ سلامت زانوان خود از توالت فرنگی استفاده می‌کنند. از آنجا که در حال حاضر انواع مختلفی از آن در بازار وجود دارد، بهتر است هنگام خرید آن  نکته های مختلفی را در نظر گرفت.

کاماپرس به نقل از ابزارینا در ادامه به بررسی نکات ضروری در هنگام خرید توالت فرنگی استاندارد می‌پردازد؛

اول جانمایی، بعد خرید توالت فرنگی

ابتدایی‌ترین نکته‌ای که  برای خرید توالت فرنگی باید در نظر داشت، فاصله بین دیوار تا مجرای تخلیه آب است، مناسبترین اندازه برای این فاصله 30 سانتی متر است.

اما به اندازه استاندارد پایه توالت فرنگی هم باید دقت کرد که 40 سانتی متر است؛ البته برای استفاده راحت و بدون فشار به کمر و زانو برای افراد مسن کمی بلندتر و برای کودکان کمی کوتا‌ه‌تر هم تولید می‌شود.

انتخاب نوع سیفون و جنس لگن

سیفون مهمترین قسمت توالت فرنگی است، برخی سیفون ها آب را با فشار زیاد و سریع تخلیه می‌کنند و بعضی آهسته و چرخشی، توالت فرنگی مناسب برای استفاده در منزل بهتر است از مدلی که آب را آهسته و به صورت چرخشی تخلیه میکند استفاده کرد.

راز آسمان پایتخت

نوع جنس و مدل لگن بسیار مهم است، زیرا لگن گرد فضای بیشتری نسبت به لگن بیضی اشغال می‌کند و همچنین نظافت لگن گرد از لگن بیضی سخت تر است، توالت فرنگی با لگن بیضی  به دلیل نشیمن گاه بزرگتر،  نظافت و رفع بوی نامطبوع  سریعتر برای استفاده در منزل مناسب است.

مدل های توالت فرنگی

3 مدل توالت فرنگی در بازار موجود است که اولین مدل آن دو تکه است، یعنی لگن و سیفون از هم جدا بوده و از طریق پیچ و مهره به هم متصل می‌شوند و این مدل قیمت پایین تری نسبت به دو مدل دیگر دارد. مدل بعدی توالت فرنگی یک تکه است، شاید از نظر قیمت از مدل دو تکه گران‌تر باشد ولی نظافت و نگهداری آن آسان تر است. مدل سوم توالت فرنگی دیواری یا وال هنگ است که از نظر قیمت نسبت به دو مدل بالا گران‌تر بوده ولی جلوه و زیبایی خاصی به فضای حمام یا سرویس بهداشتی می‌بخشد.

توالت فرنگی نیز مانند سایر کالاها انواع و جنس متفاوتی دارد. معمولا برای تولید آن از جنس چینی استفاده می‌کنند و روی سطح و لگن را برای مقاومت در برابر شوینده لعاب می‌دهند.

برندهای معتبر تولید توالت فرنگی در ایران

چینی پارس سرام، مروارید، گلسار و کرد از برندهای معتبر موجود در بازار ایران بوده که  از نظر ابعاد، اندازه، نظافت و نگهداری بهتر از سایر مدل ها هستند.

فروشگاه اینترنتی ابزارینا یک استارت آپ مناسب و معتبر برای خرید لوازم بهداشتی و شیر آلات است؛ این مجموعه با توجه به دو اصل ضمانت قیمت و تضمین اصالت کالا، در حال خدمت رسانی به مشتریان خود است. مشاوران ابزارینا به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات مشتریان بوده  و برای خریدی بهتر و راحت تر به مشتری کمک می‌کنند.

تمامی کالاهای موجود در فروشگاه ابزارینا دارای گارانتی، خدمات پس از فروش و امکان مرجوع یا تعویض کردن کالا تا 7 روز هستند. خریداران می‌توانند برای اطلاع از نحوه فروش و ارسال کالا و همچنین دریافت قیمت به وب سایت رسمی ابزارینا مراجعه کرده یا این مجموعه را در شبکه های مجازی اینستاگرام، لیندکین، تلگرام و پینترست دنبال کنند.

در ادامه جدولی از بازه قیمتی برندهای مختلف توالت فرنگی قابل مشاهده است:

بازه قیمتی برندهای مختلف توالت فرنگی-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ابزارینا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز