راهنمای سفر به مالزی در تور نوروز 1403

تور مالزی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مالزی کشوری منحصر به فرد و سرشار از تنوع فرهنگی و نژادی است که جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی‌شمار آن، سالانه گردشگران بسیاری را به این کشور کوچک آسیایی می‌کشاند؛ از این رو تور مالزی گزینه‌ای جذاب برای تعطیلات نوروز 1403 محسوب می‌شود.

به گزارش کاماپرس، مالزی کشوری زیبا و کوچک در دل قاره آسیا است که جاذبه‌های گردشگری متنوع از جنگل‌های سرسبز کوالالامپور تا سواحل خیره‌کننده جزایر پرهنتیان را در خود جای داده است. در تور نوروز مالزی می‌توان از مزارع چای دیدن کرد، در جنگل‌های انبوه به گشت و گذار پرداخت و ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز همچون غواصی زیر آب را تجربه کرد.

در این گزارش، راهنمای سفر تور مالزی نوروز 1403 ارائه شده است.

در مالزی از کدام شهرها دیدن کنیم؟

کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا قرار دارد که به دو ناحیه مالزی غربی و مجمع‌الجزایر مالزی تقسیم می‌شود. شهرهای این کشور با توجه به موقعیت جغرافیایی و تنوع فرهنگی، نژادی و مذهبی آن دارای جاهای دیدنی بسیاری هستند.

مهم‌ترین شهرهای گردشگری مالزی شامل کوالالامپور، جرج تاون، پنانگ و ایپوه است و گردشگران می‌توانند تور کوالالامپور یا دیگر مقاصد را رزرو کنند؛ با این حال، با توجه به مدت اعتبار 14 روزه ویزای مالزی، تور ترکیبی مالزی گزینه‌ای ایده‌آل برای تماشا و تجربه مراکز گردشگری مهم این کشور در یک سفر محسوب می‌شود؛ چرا که به اصطلاح، با یک تیر می‌توان چند نشان را زد.

راز آسمان پایتخت

نکات ضروری برای سفر به مالزی

اگر قصد رزرو تور نوروز مالزی دارید، بهتر است از همین حالا دست به کار شده و با این کشور و نکات مهم برای بازدید از آن آشنا شوید. برخی از مهم‌ترین مواردی که در سفر به مالزی باید بدانید، در ادامه بررسی شده است.

هتل‌ها و اقامتگاه‌های مالزی

محل اقامت و هتل، یکی از فاکتورهای تاثیرگذار بر کیفیت سفر است. مالزی با توجه به توریستی بودن آن، دارای اماکن اقامتی متعدد با قیمت‌ها و خدمات متنوع است. از جمله هتل‌‌ های مالزی که در تور نوروز مالزی می‌توان در آن‌ها اقامت داشت، می‌توان به جیراپرن پوکت، اشلی پلازا، هتل اشلی هاب پوکت، پولمن کی ال سی سی کوالالامپور، هتل ای کیو کوالالامپور و پاسیفیک اکسپرس اشاره کرد.

تور مالزی-کاماپرس

جاهای دیدنی مالزی

مراکز گردشگری در شهرهای مالزی به قدری متنوع است که یک بار سفر برای دیدن همه آن‌ها کافی نیست؛ از این رو بهتر است پیش از سفر به مالزی، لیستی از مکان‌هایی که قصد بازدید از آن‌ها را دارید، تهیه کنید. برخی از معروف‌ترین جاهای دیدنی مالزی شامل برج‌های دوقلو پتروناس در کوالالامپور، پارک کی ال سی سی، پارک پرندگان، موزه ملی، پارک پروانه و غارهای باتو است.

غذاها و رستوران‌های مالزی

امتحان کردن غذاهای بومی مالزی، یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز تور مالزی محسوب می‌شود. اگر به دنبال  خرید غذاهای محلی مالزی با قیمت و کیفیت مناسب هستید، بهتر است سری به دکه‌ها و غرفه‌های غذای خیابانی در این شهر بزنید. رستوران روباز، رستوران بیژن، رستوران نائب کوالالامپور و خانک استیک نیز از جمله رستوران‌ها و کافه‌های معروف مالزی است.

تور مالزی-کاماپرس

حمل و نقل و تردد در مالزی

شیوه‌های حمل و نقل در مالزی بسیار متنوع بوده و گزینه‌های بسیاری برای جابه‌جایی در این کشور پیش روی گردشگران قرار دارد. آنان می‌توانند برای تردد درون شهری از اتوبوس، مترو و تاکسی و برای تردد برون شهری از تاکسی، اجاره ماشین، قطار، حمل و نقل دریایی و هوایی استفاده کنند.

بازارها و مراکز خرید در مالزی

شهرهای مالزی و به ویژه پایتخت این کشور، یعنی کوالالامپور دارای مراکز خرید و پاساژهای بسیار متنوع و مجهز هستند. در تور مالزی می‌توان ساعاتی از روز را به بازدید از این مراکز اختصاص داد و کالاهای موردنیاز خود را با قیمت و کیفیت عالی خریداری کرد. ضمن این‌که مراکز خرید در کوالالامپور معمولا دارای مجموعه‌های سرگرمی و تفریحی از جمله سینما، کافه و رستوران و بولینگ است.

از مراکز خرید معروف مالزی می‌توان به مرکز خرید سنترال مارکت، مرکز خرید گاردنز مال، مرکز خرید مید ولی مگامال، مرکز خرید لات تن و مرکز خرید سونگی وانگ پلازا اشاره کرد.

تور مالزی-کاماپرس

رزرو آسان تور مالزی با “آریاک سفر”

آژانس هواپیمایی آریاک سفر، مجموعه‌ای معتبر و تخصصی در زمینه گردشگری است که با نزدیک به 20 سال تجربه، خدمات متنوعی اعم از عرضه بلیط هتل و هواپیما و اجرای تور به مقاصد داخلی و خارجی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. برای بهره‌مندی از خدمات این مجموعه می‌توان از دو روش حضوری و آنلاین اقدام کرد.

از خدمات  www.aryaktravel.com می‌توان به فروش بلیط هواپیما و قطار، رزرو هتل‌های معتبر در سراسر جهان، اخذ ویزای شینگن، کانادا، آمریکا، انگلیس و استرالیا، برگزاری تور‌‌‌‌های انفرادی، گروهی و ویژه، چارتر‌های سالانه آنتالیا و استانبول، پشتیبانی ۲۴ ساعته و تور‌های لحظه آخری و آفری اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02157816، 02191009664 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز