راهنمای خرید تور کیش هتل مارینا پارک

تور کیش هتل مارینا کیش
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کیش یکی از مقاصد اصلی گردشگری ایرانیان است و ظرفیت تورهای این جزیره برای هتل‌های مختلف کیش همیشه محدود است. در این میان هتل مارینا پارک یکی از هتل‌های پنج ستاره کیش است که طرفداران زیادی در بین گردشگران دارد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین پکیج تور کیش هتل مارینا پارک پرداخته است.

تور کیش هتل مارینا پارک

در میان انواع مختلف تورهای کیش، تور هتل مارینا پارک در بین مشکل پسندان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. دلیل این موضوع را باید در خاص و استثنائی بودن این هتل دنبال کرد. در این هتل کیش تمام امکانات برای داشتن یک تور ویژه و خاطره انگیز پیش بینی شده است و هر کس با هر سلیقه‌ای می‌تواند با رضایت این تور کیش را به پایان برساند.

چرا هتل مارینا پارک؟

هتل مارینا پارک یک هتل 5 ستاره بسیار استثنائی است که به طور قطع نمونه مشابه آن را در ایران نخواهید دید. این هتل در زیباترین منطقه کیش، نزدیک به ساحل مرجانی این جزیره و در فضای سبز بسیار بزرگی به مساحت ده هکتار بنا نهاده شده است.

این هتل دارای یک ساحل اختصاصی است که تقریبا تمام تفریحات و ورزش‌های آبی در این ساحل قابل انجام است. هتل مارینا دارای کلوب ماهیگیری نیز هست و تجهیزات مربوط به ماهیگیری در خود هتل در اختیار گردشگر قرار می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر امکاناتی چون استخر، سونا، سالن ماساژ، اسپا و سالن بدنسازی، هتل مارینا پارک به دلیل وسعت فضای پیرامونی خود دارای 750 متر نوار ساحلی به همراه اسلکه و زمین تنیس نیز هست. حتی امکان اجاره انواع خودرو با راننده و بدون راننده و دوچرخه در این هتل کیش پیش بینی شده است. امکانات این هتل کیش به قدری زیاد است که ممکن است گردشگر تور کیش قید جزیره را زده و زمان مسافرت خود را در داخل هتل بگذارند. اگرچه این هتل فاصله بسیار کمی تا بیشتر مراکز خرید و تفریحی کیش دارد و ظرف چند دقیقه می‌توان از هتل مارینا پارک کیش به بیشتر مراکز خرید دسترسی پیدا کرد.

هتل مارینا پارک

بهترین پکیج تور کیش هتل مارینا پارک کیش

در بین پکیج‌های موجود تور کیش هتل مارینا، پکیج مربوط به مجموعه نت کیش، دارای شرایط بهتری است. این تور که زمان برگزاری آن برای 3 روز و 2 شب پیش بینی شده است، به قیمت 8 میلیون و 860 هزار تومان برای هر نفر عرضه می‌شود.

این تور چارتری با هواپیمای ایرباس یا بوئینگ انجام می‌شود و دارای ترانسفر فرودگاهی و 2 وعده صبحانه است. علاوه بر این در این تور تخفیفات زیادی برای استفاده از جاذبه‌های گردشگری کیش در نظر گرفته شده است. ورودی سافاری کیش و شهربازی هایلند نیز برای گردشگران این تور رایگان است. علاوه بر این، در تور اشاره شده، گشت رایگان در جزیره نیز پیش بینی شده است.

اگر بخواهیم بیشتر از 2 شب در هتل بمانیم

بیشتر تورهای کیش به صورت 2 شب اقامت در هتل در نظر گرفته ‌می‌شود. این نوع اقامت می‌تواند هزینه مسافرت را تا حد زیادی پایین بیاورد. اما در صورتی که گردشگری مایل باشد تا روزهای بیشتری را در کیش بگذراند می‌تواند قبل از خرید تور کیش، این موضوع را با مجموعه ارائه دهنده تور هماهنگ کند. معمولا این مجموعه‌ها انعطاف لازم را در این زمینه دارند و می‌توانند تعداد روزهای تور را بر اساس خواسته شما تغییر دهند.

تور کیش هتل مارینا پارک

چرا هزینه تورهای کیش متفاوت است؟

یکی از دلایل تفاوت قیمت تور کیش، امکاناتی است که در تور پیش بینی می‌شود. برای نمونه تعداد شب‌های اقامت و نوع هتل در تعیین قیمت تور بسیار مهم است. زمان مسافرت به کیش نیز در قیمت تور تاثیر دارد و معمولا تورهایی که در نیمه اول سال برگزار می‌شود، قیمت‌های پایینتری دارند. همچنین برخی از تورهای لحظه آخری نیز قیمت به مراتب پایینتری‌ نسبت به تورهای دیگر دارند. بعضا در تورهای لحظه‌ آخری تا 70 درصد تخفیف برای خریداران در نظر گرفته می‌شود.

سایت «نت کیش» تخصصی‌ترین عرضه کننده تور جزیره کیش

آژانس گردشگری و سایت «نت کیش» یکی از اصلی‌ترین ارائه‌کننده‌ های تور جزیره کیش است که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند. ارائه تورهای کیش در هتل‌های مختلف این جزیره، تورهای چارتری و لحظه آخری کیش و سایر خدمات گردشگری در نگین خلیج فارس از جمله فعالیت‌های «نت کیش» است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید تور و رزرو هتل در کیش می‌توانید به سایت رسمی این آژانس در آدرس netkish.net مراجعه و یا با شماره تلفن 02191031880 تماس بگیرید.

همچنین نت کیش در جزیره کیش در آدرس بازار دیپلمات، طبقه اول، واحد 138 آماده ارائه خدمات حضوری به گردشگران است. کارکنان دفتر کیش از طریق شماره 07644461194  نیز آماده پاسخگویی به مشتریان هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : نت کیش
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز