رانندگی خطرناک در لبه پرتگاه (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یک راننده حرفه ای همیشه باید بتواند توانایی هایش را به بهترین شکل به کار بگیرد.  در واقع، با وجود پیشرفت هایی که امروزه در زمینه طراحی و فناوری تولید خودروها صورت گرفته و وضعیت جاده ها نیز نسبت به گذشته بهبود یافته است، خطای راننده هنوز هم یکی از عوامل اصلی تصادفات جاده ای است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مهارت های یک راننده حرفه ای را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، مهارت های رانندگی، توانایی هایی هستند که یک فرد باید زمانی که در جایگاه هدایت یک خودرو قرار می گیرد به خوبی از عهده انجام شان بر بیاید. یک راننده حرفه ای باید دانش خوبی در زمینه قوانین راهنمایی و رانندگی و تعمیر و نگهداری خودرو داشته باشد.

اگر به عنوان یک راننده حرفه ای بنا را بر این بگذارید که سایر راننده ها ممکن است مرتکب خطا بشوند، در جاده از خودتان و از دیگران محافظت بیشتری خواهید کرد.

رانندگی ایمن فقط شامل رفتارهای درست بر روی جاده نمی شود، بلکه باید قبل از سفر نیز قسمت های مختلف خودرو را بررسی کنید. بهتر است برنامه سفر از پیش مشخص باشد و برای آن وقت کافی بگذارید تا هیچ گاه با عجله رانندگی نکنید.

مورد بسیار مهم دیگری که هنگام رانندگی باید رعایت کنید این است که متمرکز بمانید و حواس تان به رانندگی باشد. اجازه ندهید سرنشینان دیگر تمرکز شما را به هم بزنند. استفاده از تلفن همراه و سر زدن به شبکه های اجتماعی به معنای آن است که حواس تان به کلی از رانندگی پرت شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز