دی اس 7 مدل 2023 ؛ یک رقیب جدید برای مرسدس بنز (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

از زمانی که در سال 2014  برند دی اس اتومبیلز از سیتروئن مجزا شد، پیوسته تلاش کرده است خودش را به عنوان جایگزینی مناسب برای برندهای لوکس آلمانی جا بیندازد. تولید شاسی بلند دی اس 7 نیز بخشی از این استراتژی به شمار می آید و به عنوان محصولی شناخته می شود که گذار از خودروهای بنزینی به محصولات برقی این برند را امکان پذیر می سازد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند لوکس دی اس 7 مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس شاسی بلند دی اس 7 مدل 2023 رقیبی سرسخت برای آئودی Q3، مرسدس بنز GLA  و بی ام و X1 به شمار می آید. آن طور که کمپانی دی اس اعلام کرده است از سال 2026 فقط به تولید خودروهای برقی خواهد پرداخت و دی اس 7 نقشی کلیدی در این راهبرد ایفا می کند.

دی اس 7 مدل 2023 به طور کامل فیس لیفت شده است و نسخه های دیزل و بنزینی اش از آن جایی که کاهش گازهای آلاینده را در دستور کار قرار داده اند، گزینه هایی مناسب به شمار می آیند.

البته نسخه های هیبرید-پلاگین دی اس 7 نیز با سه نوع سیستم متفاوت در اختیار مشتریان قرار می گیرد که همگی مبتنی بر یک موتور 1.6 لیتری توربو و یک باتری 14.2 کیلووات بر ساعتی هستند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : دی اس
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز