مرسدس بنز کلاس E مدل 2024 رونمایی شد (ویدیو)

مرسدس بنز کلاس E مدل 2024 به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته است و زبان طراحی جدید آن و تجهیزات بسیار زیادش باعث شده است این سدان متوسط و لوکس رقیبی سرسخت برای بی ام و سری 5، آئودی A6 و جنسیس G80 به شمار بیاید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مرسدس بنز کلاس E مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس این احتمال وجود دارد که برای مدل 2024 این سدان لوکس با موتورهای 2.0 و 3.0 لیتری بنزینی و دیزلی ارائه شود و سیستم هیبرید-پلاگین نیز جزو انتخاب ها باشد. آن طور که پیداست کمپانی مرسدس بنز قصد دارد نسخه های کروک و کوپه دو در را در قالب یک مدل جدید با نام CLE به بازار عرضه کند و به این ترتیب مرسدس بنز کلاس E مدل 2024 فقط به صورت سدان یا استیشن واگن در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

نسخه هیبریدی مرسدس بنز کلاس E مدل 2024   از یک موتور 2.0 لیتری بنزینی توربو بهره می برد که یک باتری 31.2 کیلووات بر ساعتی نیز در کنار آن قرار می گیرد. فناوری این سیستم برقی از مرسدس بنز GLC 300e برگرفته شده است و می تواند فقط با موتور برقی مسافتی برابر با 125 کیلومتر را بپیماید.

آریاک سفر

نسخه بنزینی مرسدس بنز کلاس E مدل 2024 به یک موتور شش سیلندر 3.0 لیتری مجهز شده است که می تواند 671 اسب بخار نیرو و 750 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

انتظار می رود فروش این مدل جدید از اوایل سال 2023 آغاز شود و قیمت رسمی آن هنوز اعلام نشده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : مرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز