جدیدترین مرسدس بنز AMG کلاس E رونمایی شد (ویدیو)

شاید مدل 2023 سدان عملکرد بالای مرسدس بنز AMG مدل E63 S فصل آخر از کتاب موتورهای پرقدرت هشت سیلندر خورجینی باشد و از سال 2024 سدان C63 به یک پیشرانه هیبریدی مجهز شود. با این حال مرسدس بنز AMG مدل E63 S هنوز هم در سرتاسر جهان طرفداران خاص خودش را دارد که می خواهند از داشتن این سدان سوپر سالن لذت ببرند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که این سدان لوکس را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، در سال 2023 فقط 999 دستگاه از مرسدس بنز AMG مدل E63 S به عنوان نسخه های نهایی این سدان تولید خواهد شد و پس از آن جایش را به مدل هیبریدی C63 خواهد داد.

موتور بسیار قدرتمند هشت سیلندر و 603 اسب بخاری این سدان یک هیولای تمام عیار است که وقتی در کنار گیربکس نه سرعته اتوماتیک قرار می گیرد رفتاری آرام و نرم از خودش نشان می دهد.

آریاک سفر

کابین داخلی مرسدس بنز AMG مدل E63 S از مواد بسیار با کیفیت و قطعاتی دست ساز ساخته شده است. سیستم تهویه هوای دو نقطه ای اتوماتیک نیز به صورت استاندارد عرضه می شود و فضای کابین را دلنشین تر می کند.

از تجهیزات ایمنی این سدان لوکس که به صورت استاندارد ارائه می شوند می توان به سیستم هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم هشدار عبور از خط و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد.

قیمت مرسدس بنز AMG مدل E63 S در بازارهای جهانی در حدود 113950 دلار اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز