شاسی بلند جدید کیا EV 6 وارد خیابان شد (ویدیو)

شاسی بلند کیا EV 6 مدل 2023 با ظاهری تنومند و کیفیت سواری چالاک و پویای مخصوص خودش وارد بازار شده است تا به رقابت با رقبایی مانند فورد موستانگ Mach E و فولکس واگن ID.4 بپردازد. این شاسی بلند یکی از پرطرفدارترین خودروهای برقی است که کیفیت سواری خوبی دارد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند کیا EV 6 مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کیا EV 6 مدل 2023 با مدل GT نیز روانه بازار شده است تا با 576 اسب بخار نیرو و سیستم تعلیق تطبیقی در صدر مدل های این خودرو برقی قرار بگیرد. کمپانی کیا به کابین داخلی مدل GT نیز ظاهری مسابقه ای تر بخشیده و از صندلی های اسپرت و تودوزی نئون سبز استفاده کرده است.

کیا EV 6 مدل 2023 با یک موتور برقی که بر روی محور عقب تعبیه شده و نیرویش را به چرخ های عقب منتقل می کند و یا با دو موتور برقی بر روی دو محور و به صورت چهار چرخ محرک به بازار عرضه می شود. مدل های چهار چرخ محرک باتری بزرگ تری دارند و می توانند بین 320 تا 576 اسب بخار نیرو داشته باشند.

آریاک سفر

در تست هایی که در اروپا بر روی مدل GT این خودرو انجام گرفته توانسته است ظرف  3.2ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد که شتاب بسیار خوبی به شمار می آید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز