رنو داستر 2023 ؛ گزینه واردات به بازار ایران (ویدیو)

لست سکند

اگر یک شاسی بلند جمع و جور می خواهید که اعضاء خانواده در آن راحت باشند و کمی هم قابلیت های آفرودی داشته باشد به طور قطع رنو داستر مدل 2023 انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. کابین جادار این شاسی بلند باعث می شود سرنشینان صندلی های جلو و عقب بسیار راحت باشند و شیشه های بزرگ آن نیز دید بسیار خوبی از جاده و محیط اطراف در اختیارشان قرار می دهد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که رنو داستر 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، رنو داستر مدل 2023 علاوه بر کابین جادار از صندوق عقب بسیار بزرگی نیز بهره می برد و می تواند اسباب و اثاثیه لازم برای یک سفر طولانی را به راحتی در خودش جا بدهد. گنجایش صندوق عقب در بیشتر تیپ ها 445 لیتر است که در مقایسه با صندوق رقبایی مانند رنو کپچر و نیسان جوک بسیار جادارتر به نظر می رسد.

رنو داستر مدل 2023 از یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری و توربودیزل بهره می برد که 113 اسب بخار نیرو و 260 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور در کنار یک گیربکس شش سرعته دستی قرار می گیرد که نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند.

راز آسمان پایتخت

شتاب صفر تا 100 رنو داستر 2023 در حدود 10.2 ثانیه و حداکثر سرعت آن 173 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این شاسی بلند جمع و جور در بازارهای جهانی 22145 پوند قیمت دارد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : رنو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “رنو داستر 2023 ؛ گزینه واردات به بازار ایران (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز