دلایل مقرون به صرفه بودن خرید آپارتمان در قبرس شمالی

خرید آپارتمان در قبرس شمالی
تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت آپارتمان در قبرس شمالی روزبه‌روز در حال افزایش است و رشد بی وقفه اقتصاد این کشور و توسعه ساخت و ساز در آن باعث شگفتی سرمایه‌گذاران شده است. امروزه افراد بیشتری درصدد خرید آپارتمان در قبرس شمالی هستند و بسیاری این کار را نه فقط برای مهاجرت و اقامت، بلکه در راستای سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن این کشور انجام می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش دلایل صرفه اقتصادی خرید آپارتمان در قبرس شمالی را بررسی کرده است.

صرفه اقتصادی خرید آپارتمان در قبرس شمالی نسبت به سایر کشورهای مدیترانه‌ای

قیمت آپارتمان در قبرس شمالی نسبت به سایر کشورهای منطقه مدیترانه پایین‌تر است. علاوه بر این، رشد قیمتی آپارتمان در این کشور نیز نسبت به سایر کشورهای هم منطقه بالاتر است که همین موضوع کفه ترازو را از نظر اقتصادی به نفع قبرس شمالی سنگین‌تر می‌کند. هزینه پایین ساخت و ساز و قیمت پایین‌تر زمین در قبرس شمالی باعث اختلاف قیمتی آپارتمان در این کشور با سایر کشورهای هم رده شده است.

هم اکنون می‌توان در منطقه فاماگوستا در قبرس شمالی با رقمی بین 45 هزار تا 180 هزار پوند، یک آپارتمان بسیار مدرن با امکانات به‌روز برای سرمایه‌گذاری یا اقامت خریداری کرد. در سایر مناطق همچون اسکله و لفکه نیز این قیمت از حدود 50 هزار پوند آغاز می‌شود. اگر به دنبال خرید در مناطق بهتری هستید، می‌توانید مناطقی همچون لانگ بیچ و نیکوزیا را انتخاب کنید که قیمت هر آپارتمان در این مناطق از رقم 60 هزار تا 65 هزار پوند آغاز می‌شود. گرانترین منطقه برای خرید آپارتمان از قبرس شمالی منطقه گیرنه است که قیمت آپارتمان‌های این منطقه رقمی بین 85 هزار تا 320 هزار پوند است.

سرمایه‌گذاری رو به رشد ملک در قبرس شمالی

قبرس شمالی سرمایه‌گذاری رو به رشدی را به­ویژه در زمینه خرید آپارتمان در سال‌های اخیر تجربه کرده است. یکی از دلایل این موضوع، پررونق بودن صنعت توریسم در این کشور است. قبرس شمالی یک کشور زیبای مدیترانه‌ای است و آب و هوای مناسب، مناظر طبیعی و مردم خونگرم، آن را به یک کشور ایده‌آل برای سفر، تفریح و زندگی تبدیل کرده است.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر این، طرح‌های دولت برای جذب سرمایه‌های خارجی از طریق مشوق‌هایی مانند اعطای شهروندی و معافیت‌های مالیاتی، راه را برای افرادی که می‌خواهند بخشی از سرمایه خود را در زمینه ملک انجام دهند، هموار کرده است. در واقع این طرح‌ها باعث رونق خرید آپارتمان در قبرس شمالی شده است.

اطمینان از رشد مناسب قیمت آپارتمان در این کشور باعث می‌شود که مقدار زیادی از سرمایه‌های خارجی به بخش مسکن این کشور سرازیر شده و در نتیجه باعث رونق ساخت و ساز شود. خریداران می‌توانند آپارتمان‌های خود را به گردشگران اجاره داده یا در زمان دلخواه با سودی مناسب به فروش برسانند.

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

سادگی قوانین ملکی در زمینه خرید آپارتمان در قبرس شمالی

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این روزهای خرید آپارتمان در قبرس شمالی، قوانین سهل و آسانی است که دولت در این زمینه در نظر گرفته است. قوانین ملک در این کشور کاملا شفاف است و هیچ گونه پیچیدگی خاصی ندارد؛ به­ویژه اینکه بروکراسی زیادی در مسیر خانه‌دار شدن اتباع خارجی وجود ندارد. علاوه بر این هیچ محدودیت و الزامی برای خرید آپارتمان در قبرس شمالی در نظر گرفته نشده است و اتباع تمام کشورها به آسانی امکان خرید آپارتمان دارند.

مطلوب بودن زیرساخت‌های شهری قبرس شمالی

شهرک‌های در نظر گرفته شده برای ساخت و ساز در قبرس شمالی دارای زیرساخت‌های مناسبی برای زندگی هستند. زیرساخت‌هایی مانند جاده‌های وسیع و مناسب و فرودگاه‌های بین المللی، رفت و آمد خارجی‌ها را آسان کرده است. همچنین تمام مناطق مسکونی قبرس دارای امکانات کافی در زمینه مدرسه، بیمارستان، مراکز خرید، مراکز تفریحی و فرهنگی و مراکز دولتی هستند. به طور کلی تمام مناطق مورد نظر برای خرید آپارتمان در قبرس شمالی دارای حداکثر امکانات برای یک زندگی ایده‌آل در کشوری با طبیعیت زیبا و آرامش‌بخش هستند.

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

سرمایه گذاری مطمئن در قبرس شمالی با «آدریان گروپ»

شرکت آدریان گروپ، یکی از شرکت‌های معتبر در حوزه املاک، ساختمان و سرمایه‌گذاری در کشورهای ترکیه و قبرس شمالی است. این شرکت با بهره‌­گیری از تجربه 15 ساله کادر مجرب خود، بهترین مشاوره‌ها را در زمینه خرید آپارتمان، ویلا و ملک، اخذ شهروندی و ثبت شرکت در این کشورها انجام می‌دهد. دفتر مرکزی شرکت آدریان گروپ در شهر استانبول ترکیه مستقر است.

علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این شرکت به آدرس adrian-group.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آدریان گروپ
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز