دلار با مقاومت بازارساز 30 هزارتومانی نشد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بازار ساز بازار ارز کشور – بانک مرکزی – امروز سه شنبه 15 مهرماه 1399 با افزایش عرضه مانع از ادامه روند پیش روی قیمت دلار و ورود این ارز به کانال 30 هزار تومانی شد.

به گزارش کاماپرس، برخی معامله گران بازار ارز انتظار داشتند امروز دلار سد 30 هزار تومان را خصوصا در ساعت های پایانی معاملات بشکند و تلاش هایی نیز در این راستا انجام دادند اما با مقاومت بازارساز بازار ارز کشور این تلاش ها نتیجه نداد و دلار پشت سد 30 هزار تومانی ماند.

اقتصاد نیوز در این باره نوشت: امروز نوسان‌گیران یک‌بار دیگر تلاش کردند، دلار را به دهه چهارم قیمتی ببرند، ولی مقاومت بازارساز مانع از این اتفاق شد. به گفته فعالان، معامله‌گران این بار از کانال حواله درهم سعی داشتند سیگنال افزایشی به بازار داخلی مخابره کنند، ولی افزایش عرضه از سوی بازارساز، تلاش آن ها را ناکام گذاشت.

نقش معاملات درهم در ماندن دلار در کانال 29 هزار تومان

راز آسمان پایتخت

معاملات درهم امروز درحوالی محدوده 8 هزار و 200 تومانی آغاز شد. در صورتی که درهم، در این محدوده قیمتی باقی می ماند، ارزش دلار در بازار داخلی می توانست به کانال 30 هزار تومانی برود. با این حال، همانطور که «اقتصاد نیوز» صبح امروز در گزارش «حمله به دلار تهران از مرز دوبی» خبر داد، عرضه حواله درهم در روز سه‌شنبه افزایش یافت و قیمت این ارز تا نزدیکی 8 هزار و 100 تومان افت کرد. این افت کمی انتظارات افزایشی بازیگران بازار ارز داخلی را تعدیل کرد. بازارساز هفته گذشته هم هر زمان قیمت به مرز 30 هزار تومانی نزدیک شده بود، از کانال عرضه در برابر افزایش قیمت بیشتر مقاومت کرده بود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار  ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز