درگاه پرداخت هوشمند چیست و چطور کار می کند؟

دیجی پی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پایش عملکرد درگاه‌های پرداخت هوشمند مختلف و امتیازدهی به آن‌ها باعث خواهد شد تا عملیات پرداختی در کمترین زمان ممکن و به درستی انجام شود. دیجی پی با ایجاد سرویس درگاه پرداخت هوشمند مخصوص خود، چنین امکانی را فراهم کرده است.

به گزارش کاماپرس به نقل از دیجی پی، احتمالا برای شما و اطرافیانتان پیش آمده برای پرداخت آنلاین مبلغی از طریق یک درگاه مشخص، با مشکلات و مسائل مختلفی روبرو شده‌اید. گاهی بانک پول را از مبلغ حساب کاربر کسر می‌کند اما عملیات تراکنش ناموفق است و معمولا یک روز کاری طول می‌کشد تا مبلغ به حساب کاربران عودت داده شود. دیجی پی به منظور رفع این مشکل و انجام تراکنش‌ها در کمترین زمان و با نهایت دقت، سرویسی تحت عنوان درگاه پرداخت هوشمند را برای وبسایت‌ها و مشاغل آنلاین ارائه داده تا علاوه بر رفع مشکل مشتریان، چالش‌های پرداختی این مجموعه‌ها نیز کمتر شود.

مزیت‌های درگاه پرداخت هوشمند

درگاه پرداخت هوشمند یا اسمارت آی جی پی دیجی پی، عملکرد درگاه‌های پرداخت مختلف را می‌سنجد و از بین آن‌ها بهترین درگاه را انتخاب می‌کند. این سرویس براساس معیارهای نرم افزارهای مخصوصی به درگاه‌های مختلف امتیاز داده و کیفیت عملکرد آن‌ها را به صورت لحظه‌ای مورد بررسی قرار می‌دهد.

دیجی پی براساس امتیاز کسب شده هر درگاه، حجم تراکنش‌ها را بین بخش‌های مختلف پراکنده می‌کند. این کار باعث می‌شود تا احتمال پرداخت موفق بالاتر برود. این سرویس با هدف افزایش شانس پرداخت موفق فروشگاه‌های اینترنتی طراحی شده و نحوه عملکرد و پایش آن نیز سریع است. درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی در هر لحظه آمار شش درگاه پرداخت اینترنتی را پایش می‌کند و بعد از کنترل حجم تراکنش‌های هر یک از آن‌ها، کاربران را به تناسب امتیاز اخذ شده به یکی از درگاه‌ها هدایت می‌کند. این خدمت، پرداخت موفق دیجی کالا را تا نرخ دو درصدی افزایش داده است. دیجی پی همواره در تلاش است خدمات خود در بخش درگاه پرداخت هوشمند را بهبود دهد. این درگاه علاوه بر مزیت ذکر شده، خدمات پرداخت یاری و پشتیبانی از خدمات بازپرداخت را نیز ارائه می‌دهد.

دیجی پی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

دیگر خدمات درگاه پرداخت هوشمند

بانک مرکزی به منظور فراهم کردن بستر امن درگاه پرداخت، نهاد جدیدی به نام پرداخت یار را تعریف کرده که موجب سهولت در پرداخت‌های الکترونیک می‌شود. نهاد پرداخت یار با انعقاد قرارداد با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت، امکان استفاده از ابزارهای پذیرش و اتصال به شبکه الکترونیکی پرداخت را به صورت غیرمستقیم دارند.

کاربران به زودی از طریق درگاه پرداخت جامع یو پی جی می‌توانند علاوه بر درگاه پرداخت هوشمند، به کیف پول و درگاه پرداخت اعتباری دسترسی داشته باشند.

چطور این خدمت را به کار بگیریم؟

کاربرانی که خواهان این خدمت هستند باید به صورت آنلاین فرم را تکمیل کنند. سپس درخواست اولیه و وضیعت سایت و اپلیکیشن متقاضیان مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تایید باید مدارک و اطلاعات لازم به کارشناسان دیجی پی ارسال شود. بعد از انجام فرآیند احراز هویت نهایی و تایید مدارک، قرارداد همکاری منعقد خواهد شد. پس از آن درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی در محیط عملیاتی متقاضی پیاده شده و دیگر برای استفاده از درگاه پرداخت هوشمند و پنل گزارش گیری مشکلی وجود ندارد.

در صورتی که مدارک توسط کارشناسان دیجی پی تایید شود، سه روز زمان می‌برد تا متخصصان درگاه را فعال کنند. افرادی که قصد استفاده از این سرویس را دارند می‌توانند برای آگاهی از جزئیات و شرایط استفاده این خدمت با کارشناسان دیجی پی تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی پی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز