درگاه پرداخت اشتراکی چه مزیت هایی دارد؟

درگاه پرداخت اشتراکی -کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

افراد بسته به نیاز و احتیاجات خود به بسته‌های اشتراکی مختلفی احتیاج دارند. تمدید مداوم بسته‌های اشتراکی که افراد مداوم به آن احتیاج دارند کاری زمان بر، کسل کننده و قاعدتا تکراری است، اما این اقدام با درگاه پرداخت اشتراکی به راحتی قابل انجام خواهد بود. درگاه پرداخت اشتراکی خدمت ویژه است که دیجی پی برای صاحبان کسب و کار تدارک دیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بانک و بورس و بیمه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پرداخت حق عضویت درگاه دیجی پی برای کسب و کارهایی است که خدمات خود را در قالب بسته‌های اشتراکی ارائه می‌دهند. به بیان ساده براساس این سرویس یک قرارداد سه طرفه ایجاد می‌شود که بین دیجی پی، کاربر و ارائه دهنده خدمت است. براساس سرویس درگاه پرداخت اشتراکی، کاربر مجوز برداشت خودکار از کیف پول دیجی پی را به این مجموعه می‌دهد و با این خدمت امکان پرداخت دوره‌ای خدمات مختلف وجود خواهد داشت.

روال دیجی پی در رابطه با درگاه پرداخت اشتراکی

این خدمت برای کسب و کارهای مختلف الگوهای قراردادی متنوعی را ارائه می‌دهد. بنابراین کاربر این امکان را دارد الگو مورد نظر خود را انتخاب کرده و نخستین پرداخت را انجام دهد. بعد از آن دیگر نیازی به سپری کردن روال تکراری دریافت خدمات و تمدید اشتراک انواع بسته‌های مورد نظر کاربران نیست. ضمن اینکه لازم نیست کاربران برای انجام تراکنش رزرو و خرید خدمات، زمان  صرف کنند. سرویس درگاه پرداخت اشتراکی در بازه‌های زمانی مشخص شده و مطابق قرارداد به صورت خودکار قابل تمدید خواهد بود و وجه آن از کیف پول دیجی پی کار کم خواهد شد. به علاوه دیجی پی پنل‌های لازم برای نمایش، جست و جو، فیلتر و خروجی گرفتن از تراکنش‌های درگاه اشتراک را به همراه جزئیات قراردادها و فاکتورهای ساخته شده در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مشترکان برای تعیین دوره‌های زمانی تمدید اشتراک دیجی پی محدودیت خاصی ندارند و براساس مبلغ و دوره زمانی مدنظرشان می‌توانند عضویت خود را به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالیانه تنظیم کنند. دیجی پی کاربران خود را هیچگاه تنها نمی‌گذارد. این وبسایت مطابق برنامه مدنظر کسب و کار کاربر، پیش از اتمام اشتراک، پیامک و نوتیفیکیشن لازم را برای کاربر هدف می‌فرستد. با این اقدام کاربران از موعد تمدید عضویت خود آگاه خواهند شد و می‌توانند در صورت کمبود موجودی، کیف پول خود را شارژ کنند.

راز آسمان پایتخت

هزینه استفاده از سرویس درگاه پرداخت اشتراکی چقدر است؟

داشتن اعتبار کافی برای رزرو سرویس درگاه پرداخت اشتراکی لازم است. در صورتی که کاربر اعتبار کافی در کیف پول دیجی پی خود نداشته باشد، این سیستم از یک زمانی به بعد پیامک و نوتیفیکیشن برای وی ارسال می‌کند تا فرد امکان رزرو سرویس را داشته باشد. هزینه استفاده از این سرویس در شرایط کنونی برای کسب و کار کاربران معادل 1 درصد از مبلغ هر تراکنش مربوط به حق عضویت خواهد بود.

در صورتی که کاربران به هر دلیلی نخواهند از این سرویس استفاده کنند، امکان لغو یک طرفه قرارداد را خواهند داشت. دیجی پی از جانب کاربر و براساس قوانینی که در زمان تعریف قرارداد مشخص شده، عملیات بازگشت وجه را انجام خواهد داد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی پی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز