خوشحالی سهامداران توسن با وجود روند معکوس شاخص کل

ژیوار

شاخص کل بورس امروز هم ریزش شدیدی 27 هزار و 293 واحدی را در مقایسه با چهارشنبه گذشته داشت و به مرز یک میلیون و 383 هزار و 485 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در راستای شاخص کل جریان کاهشی داشت و با کاهش 3 هزار و 237 واحد نسبت به سه روز قبل، در محدوده 383 هزار و 528 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز 810 هزار و 359 معامله به ارزش 72 هزار و 146 میلیارد ریال در بازار انجام شد. نمادهای «فولاد»، «فارس» و «شستا» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. بیشترین افزاش قیمت پایانی هم مربوط به سهام‌های «توسن»، «آ س پ» و «غسالم» بود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

جریان زیان دهی بورس همچنان ادامه دارد و در چنین شرایطی فقط سهامداران باید روش‌هایی اساسی را برای کاهش ضرر خود به کار بگیرند. بسیاری از کارشناسان در چنین شرایطی به سرمایه گذاران توصیه می‌کنند تا برای جلوگیری از حداقل ضرر به سرمایه گذاری غیرمستقیم و متنوع کردن پرتفوی خود بپردازند. به نظر کارشناسان این حوزه بهتر است در شرایط حاضر برخی مولفه‌ها بررسی دقیقی شوند تا امکان ارزیابی دقیق نسبت به وضعیت کنونی بازار به دست آید.

حمایت از حقیقی‌ها بسیار مهم است!

به نظر باید حمایت‌های خوب و مناسبی از سهامداران خرد بازار صورت بگیرد تا بتوان اعتماد از دست رفته حقیقی‌ها را به این بخش بازگرداند. البته سهامداران حقیقی هم نباید تحت تاثیر این شرایط هیجانی رفتار کنند. چون در حال حاضر بازار وضعیت مناسب و ارزنده‌ای دارد و اتفاقا بهترین موقعیت برای کسب سود در آینده محسوب می‌شود. قیمت بیشتر سهام بازار به کف تاریخی خود رسیده و بعضی از آن‌ها حتی با قیمت کمتر از کف در حال فروش هستند.

به نظر کارشناسان بازار سرمایه در حال حاضر بازار بورس بدون لیدر است! در صورتی که ماهیت بورس لیدرمحور بوده و در واقع ترس و نگرانی‌های حاکم در بازار باعث شده تا این بخش عظیم رهبری نداشته باشد.

مرتبط با : سازمان بورس
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز