خرید فیلتر مان آلمان + شناخت فیلتر اصل از طرح

تورهای مسافرتی لحظه آخر

فیلتر خودرو یک قطعه ارزان قیمت و در عین حال ضروری در هر خودرو است. فیلتر خودرو اصل و با کیفیت نقش قابل توجهی در افزایش طول عمر قطعات خودرو و جلوگیری از ورود آسیب به آن‌ها دارد. از این رو آشنایی با ویژگی‌های یک فیلتر خودرو اصل ضروری است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، چهار فیلتر ضروری برای هر خودرو شامل فیلتر هواکش، فیلتر روغن، فیلتر سوخت و فیلتر کابین است. بهترین راه برای اطمینان از وجود ویژگی‌های یک فیلتر با کیفیت در محصول موردنظر، خرید از یک مرکز معتبر و قابل اطمینان است. شرکت تولیدی فیلتر مان ، یک مجموعه معتبر برای خرید انواع فیلتر خودرو است. کاماپرس در ادامه به معرفی محصولات فیلتر مان و ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازد.

ویژگی‌های فیلتر هوا اصل مان

فیلتر هوا از ورود انواع آلاینده و گرد و غبار به درون موتور خودرو و محفظه احتراق جلوگیری کرده و عملکرد خودرو را بهبود می‌بخشد. ورود این آلاینده‌ها کارکرد قطعات الکترونیکی موجود در بین مکش و محفظه احتراق را نیز مختل می‌کند. فیلتر هوای مان از بالاترین درجه جداسازی خاک و پایداری مکانیکی بالا برخوردار بوده و حتی کوچک‌ترین ذرات خارج شده از هوای ورودی را نیز فیلتر می‌کنند.

از ویژگی فیلتر هوا مان می‌توان به فراهم کردن ترکیب بهینه نسبت سوخت و هوا، کنترل سازگاری عملکرد موتور وهمچنین تضمین قابلیت اطمینان در کل فاصله سرویس با برخورداری از ظرفیت بالای گرد و غبار اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

مشخصه فیلتر روغن اصل مان چیست؟

فیلتر روغن، آلاینده‌های موجود در جریان ورودی روغن به موتور را فیلتر می‌کند. برای کارایی بیشتر و برخورداری از بالاترین سطح عملکرد اجزای موتور، روغن ورودی به موتو باید کاملا تمیز و عاری از هرگونه آلایندگی باشد.

فیلتر روغن مان با برخورداری از بهترین کیفیت و متناسب با روغن‌های مدرن با کارایی بسیار بالا طراحی شده و قابلیت مقاومت در برابر انواع چالش‌های فنی را نیز دارند. فیلتر روغن مان در انواع گوناگون و متناسب با نوع هر ماشین طراحی و عرضه شده‌اند.

طرز تشخیص فیلتر سوخت اصل مان

فیلتر سوخت مان وظیفه تصفیه آلایندگی‌ها، ذرات کثیفی و آب موجود در سوخت و جلوگیری از ورود آسیب به موتور را بر عهده دارند. در طراحی فیلتر سوخت مان از محیط فیلتر بسیار ریز استفاده شده که سوخت خودرو را به‌طور کامل از هرگونه ذرات کثیفی پاک می‌کند.

ویژگی‌های فیلتر سوخت مان شامل محافظت از سیستم‌های تزریق در برابر سایش و خوردگی و کمک به حفظ عملکرد روان موتور و کاهش قابل توجه هزینه‌های نگهداری از خودرو و قطعات آن است.

ویژگی فیلتر کابین اصل مان

فیلتر کابین مان ، وظیفه پاکیزه نگه داشتن هوای داخل کابین خودرو و تصفیه این هوا از آلایندگی‌هایی چون گرد و غبار، مواد حساسیت زا و غیره را بر عهده دارد. فیلتر کابین مان تا نود و شش درصد ذرات آلاینده موجود در هوای کابین خودرو را فیلتر می‌کند.

از جمله ویژگی‌های فیلتر کابین مان می‌توان به منع ورود حدود نود و پنج درصد از دوده‌های موتور دیزل و ذرات مضر و توقف تحریک دستگاه تنفسی، حذف حدود نود در صد از بوها، تقویت سلامتی با مسدود کردن حدود نود در صد از گازهای مخرب مانند اوزون، نیتروژن اکسیدها و سولفور اسید که باعث سردرد می‌شود و نگهداری از سیستم تهویه هوا و افزایش طول عمر اجزای آن، اشاره کرد.

خرید فیلتر با کیفیت و اصل از فیلتر مان

شرکت مان فیلتر تامین کننده بیش از 6 هزار و 500 نوع فیلتر انواع خودروهای سبک، سنگین و ماشین آلات راهسازی و صنعتی است. شرکت فیلتر مان دارای 160 هزار محصول با کد فنی مختلف برای 230 هزار نوع ماشین آلات گوناگون است.

درحال حاضر گروه مان اند هومل به عنوان یکی از متخصصین پیشرو در صنعت فیلترینگ خودرو و توسعه صنایع خودروسازی و مهندسی مكانیك در جهان فعالیت می‌کند.

تولیدات گروه مان اند هومل کدامند؟

سایر فیلترهای خودرو استاندارد و مورد استفاده در هر خودرو که توسط شرکت تولیدی فیلتر مان، طراحی و عرضه می‌شود، شامل فیلتر کابین،  فیلتر بخارکش، موتور فیلترگردان سانتریفیوژی، فیلتر خنک کننده، فیلتر جدا کننده روغن از هوا یا سپراتور، فیلتر روغن هیدرولیک،  فیلترکامپکت پلاس، فیلتر آبگیر گازوییل، فیلتر اوره، فیلترخشک کن باد برای سیستم‌های ترمز بادی، فیلتر گرمکن گازوییل و همچنین المنت‌های فیلتر برای سرویس و تعمیر انواع خودرو است.

لیست کد فنی فیلتر مان برای برخی از محصولات این شرکت در ادامه معرفی شده است؛

مرتبط با : بهران فیلتر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز