خرید فیلتر دونالدسون از نمایندگی اصلی

فیلتر خودرو-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

فیلتر یکی از قسمت‌های مهم و حیاتی هر خودرو است که وجود آن برای حفظ سلامت و طول عمر موتور خودرو ضروری است. بدون وجود انواع فیلتر خودرو، موتور و سایر قطعات خودرو به مرور دچار آسیب شده و از بین می‌روند.

به گزارش کاماپرس، کیفیت فیلتر خودرو، نقش قابل توجهی در افزایش عمر مفید قطعات خودرو و بهبود راندمان موتور و در نتیجه عملکرد ماشین دارد. از این رو، بهتر است در هنگام خرید، به سراغ فیلترهای باکیفیت رفته و فیلتر خودرو موردنظر خود را از برندهای معتبر و مطرح خریداری کنید. فیلتر دونالدسون یکی از برندهای مطرح دنیا در زمینه تولید انواع فیلتر خودرو است. کاماپرس در ادامه به معرفی فیلتر دونالدسون و محصولات آن می‌پردازد.

همه چیز درباره فیلتر دونالدسون

شرکت تولیدی فیلتر دونالدسون ، یک شرکت چندملیتی است که نخستین بار در سال 1915 توسط یک جوان آمریکایی به نام فرانک دونالدسون راه‌اندازی شد. این شرکت در حال حاضر، با بیش از صدسال سابقه، با حل پیچیده‌ترین چالش‌های فیلتراسیون، انواع فیلتر خودرو را با بالاترین رده کیفی تولید و در بازار عرضه می‌کند. شرکت فیلتر دونالدسون ، دارای ابداعات و نوآوری‌های بسیاری در زمینه تولید فیلتر هوا بوده و تولید برخی از محصولات تنها در صلاحیت این کمپانی است.

چرا فیلترهای دونالدسون؟

فیلتر دونالدسون یکی از برندهای بسیار باکیفیت تولید فیلتر خودرو در دنیا است. نوآوری و مهندسی پیشرفته مورد استفاده در تولید فیلترهای هوای دونالدسون موجب کاهش هزینه‌های نگهداری ماشین آلات راهسازی شده است. از این رو بسیاری از تولیدکنندگان ماشین آلات راهسازی و معدنی، از فیلترهای دونالدسون، به‌عنوان فیلتر اصلی خود در خط تولید استفاده می‌کنند.

ضمن این‌که شرکت دونالدسون با برخورداری از دانش و تخصص و تجهیزات پیشرفته، سیستم تصفیه سوخت و روغن یا همان سیستم اسمارت فیلتراسیون را طراحی کرده است. این سیستم نقش موثری در کاهش هزینه‌های نگهداری از ماشین‌آلات در کارگاه‌های معدنی و عمرانی دارد.

راز آسمان پایتخت

از دیگر ویژگی‌های فیلترهای دونالدسون، ارتقای کیفیت محصولات با ارائه محصول BLUE و استفاده از فناوری و مهندسی پیشرفته MEDIA کاغذ در آن است.

محصولات فیلتر دونالدسون ؛ از فیلتر هوا تا فیلتر سوخت

شرکت تولیدی دونالدسون دارای 32 کارخانه در سراسر دنیا بوده و طیف گسترده‌ای از محصولات، شامل فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر سوخت، هیدرولیک و غیره را تولید می‌کند.

همانطور که می‌دانید، وجود فیلتر هوا برای حذف ذرات آلاینده موجود در هوای ورودی به موتور خودرو ضرورت دارد. برند دونالدسون به ابداعات و نوآوری در زمینه تولید فیلترهای هواکش شهرت دارد. این برند در تولید فیلترهای پیشرو و فیلتر هوای موتورهای سنگین پیشگام بوده و فیلتر هوا دونالدسون از موتور خودرو محافظت کرده و موجب افزایش عمر و کارایی آن‌ها می‌شود.

در مورد فیلتر روغن دونالدسون نیز می‌توان گفت که آلاینده‌هایی را جذب می‌کند که برای موتور خودرو آسیب‌زا هستند. در نتیجه این فرایند روغن ورودی به موتور تمیز و عاری از هرگونه آلودگی خواهد بود. ناگفته نماند که فیلتر روغن دونالدسون دارای استانداردهای بین‌المللی است.

درباره فیلتر سوخت تولیدی این برند می‌توان اینطور توضیح داد: درحال حاضر، موتورهای دیزلی برای مطابقت با مقررات انتشار گازهای گلخانه‌ای، باید عملکرد بالایی داشته باشند. فیلتر سوخت دونالدسون در این زمینه با کمک به کارکرد روان موتورها، نقش بسیاری مهمی را ایفا می‌کنند. در واقع فیلتر سوخت دونالدسون هزینه تعمیرات و خرابی‌های پیش‌بینی نشده را به حداقل می‌رساند.

لیست کد فنی فیلتر دونالدسون برای برخی از محصولات این شرکت در ادامه معرفی شده است؛

نوع فیلتر کد فنی
فيلتر هواکش بيروني کد C14190 P182062
فیلتر هواکش C21317 E500190
فيلتر هواکش 48 خانه P142806
فيلتر هواکش درونی CF711 P777759
فيلتر روغن سطلي D155 P550750, P550751
فيلتر روغن بلدوزر D65 P550087
فيلتر روغن کاوازاکي 80 P551758
فيلتر هيدروليک WD10012 P551758
فیلتر گازوئیل ولوو 20879812 P551066, P954895
فيلتر گازويل لودر HL760 P550930
فيلتر آبگير گازويل چهارگوش P502392
فيلتر گيربکس WH11001x P502577

انتهای پیام

مرتبط با : بهران فیلتر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز