خرید خانه در قبرس شمالی؛ تجربه زندگی روی مروارید دریای مدیترانه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه بسیاری از خانواده‌ها برای تامین آینده خانواده خود و فرزندانشان به دنبال سرمایه‌گذاری و خرید ملک در کشورهای دیگر هستند؛ خرید خانه در قبرس شمالی هم یکی از بهترین و کم‌هزینه‌ترین گزینه‌ها برای این افراد است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ملک و مهاجرت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید ملک یا خانه در قبرس شمالی در همسایگی یونان و ترکیه، موقعیتی فوق‌العاده و منحصر به فرد برای سرمایه‌گذاری و مهاجرت محسوب می‌شود. خرید خانه در قبرس با توجه به  امنیت بالا، مالیات بسیار پایین و بی‌طرفی در مسائل سیاسی و قوانین اقامتی به بهشتی کم‌هزینه برای سرمایه‌گذاران و خانواده‌ها تبدیل شده است. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط خرید ملک در قبرس شمالی و مزایای آن می‌پردازد.

چرا قبرس شمالی؟

قبرس شمالی از نظر موقعیت جغرافیایی با قرارگیری در جنوب شرقی دریای مدیترانه و در همسایگی کشورهای زیبا و توسعه یافته‌ای چون ترکیه و یونان، دارای موقعیتی بسیار فوق‌العاده است. خرید املاک در قبرس درواقع خرید خانه و ملک در قلب گهواره تمدن اروپا یا مروارید مدیترانه است.

قبرس شمالی علاوه بر موقعیت جغرافیایی و اقلیمی بسیار مناسب، از نظر اقتصادی بهترین گزینه برای مهاجرت و تحصیل است؛ بسیاری از خانواده به علت امکانات متعدد تحصیلی و سطح امنیت بالای مدارس و مراکز تحصیلی، فرزندان خود را از کودکی برای تحصیل راهی قبرس می‌کنند. بسیاری از افراد نیز با توجه به رشد اقتصادی بالای این کشور و استقبال سرمایه‌گذاران کشورهای سوئد، آلمان، روسیه، ترکیه، انگلستان و خاورمیانه، برای کار و فعالیت‌های اقتصادی به این کشور مهاجرت می‌کنند. ضمن این‌که قبرس شمالی بسیار مهاجر پذیر بوده و مردم آن از نظر فرهنگی و دینی، شباهت بسیاری به ایرانیان دارند.

راز آسمان پایتخت

سرمایه گذاری با خرید خانه در قبرس شمالی

برای خرید خانه و ملک در کشورهای دیگر مانند قبرس شمالی، نخستین قدم، آشنایی با قوانین و شرایط اخذ سند در این کشورها است. در قبرس شمالی برای خرید ویلا در قبرس سه نوع سند وجود دارد که در ادامه آمده است؛

سند ترک

سند ترک برای خرید خانه از صاحبان ترک املاک ارائه می‌شود؛ این سند علاوه بر قطعی و موروثی بودن، امکان اخذ اقامت قبرس را نیز به شما می‌دهد.

سند معاوضه

سند معاوضه مخصوص املاکی است که پس از جدا شدن دو قبرس، میان صاحبان سابق آن معاوضه شده است؛ داشتن این سند نیز برای اخذ اقامت این کشور کافی است.

سند اجاره یا سرقفلی

سند اجاره یا سرقفلی برای خرید املاک تحت حاکمیت دولت یا اداره اوقاف قبرس است؛ قبل از خرید املاک با این نوع سند بهتر است با افراد آگاه و آشنا به این امر مشورت کنید.

قیمت خرید خانه در قبرس شمالی

برای آگاهی از قیمت خانه در قبرس ، پیش از هرچیز باید قصد خود از خرید خانه و نوع خانه‌ مدنظر خود را مشخص کنید؛ عوامل بسیاری از جمله محل پروژه، آینده و کیفیت ساخت، منطقه و منظره خانه، متراژ و زمان تحویل در قیمت ملک و ویلا در قبرس نقش دارد. با وجود این شما با داشتن مبلغی نزدیک به 1.5 میلیارد می‌توانید به راحتی مالک یک خانه در قبرس شوید.

چگونه در قبرس خانه بخریم؟

خرید خانه در کشورهای دیگر با توجه به هزینه‌ای که برای این امر می‌کنید و همچنین ریسک‌های موجود، بهتر است به کمک افراد کاربلد و آگاه صورت بگیرد. مجموعه آسمان قبرس به عنوان یک مجموعه حرفه‌ای در تمام مراحل خرید ملک در قبرس و مهاجرت به این کشور همراه شما است.

مجموعه آسمان قبرس

مجموعه آسمان قبرس با آگاهی کامل از نیازها و انتظارات شما برای خرید ملک در قبرس شمالی ، بهترین مسیر را در اختیار شما قرار می‌دهد. با بهره‌مندی از خدمات این مجموعه، می‌توانید با خیال راحت و اطمینان کامل، به خرید ملک با قیمتی مناسب و در بهترین نقطه قبرس اقدام کنید. خدمات مجموعه آسمان قبرس شامل ارائه راهنمای کامل خرید ملک، سرمایه‌گذاری، مهاجرت، تحصیل، دریافت پاسپورت، کار، برگزاری انواع سمینار و نمایشگاه و حتی برگزاری جشن ازدواج و ماه عسل در قبرس است.

مرتبط با : آسمان قبرس
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز