خرید بهترین ماشین ظرفشویی با بودجه 30 میلیون تومان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بعد از مهمانی‌های بزرگ خانوادگی حجمی از ظرف‌های کثیف است که باقی می‌ماند و شستن آنها علاوه بر دردهای بدنی طولانی مدت، خستگی بسیاری نیز به همراه می‌آورد. خرید یک ماشین ظرفشویی برای آشپزخانه علاوه بر بالا بردن سرعت شست و شو ظرف‌های کثیف سبب می‌شود تا دغدغه شستن از بین برود و میزبان تنها از حضور خویشاوندانش لذت ببرد و در طول مهمانی با خیالی آسوده به گفت و گو با آنها بپردازد.

کاماپرس در ادامه بهترین ماشین ظرفشویی با بودجه 30 میلیون تومان در تیرماه را معرفی می‌کند؛

بیشتر بخوانید:

1- ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 23 میلیون و 820 هزار تومان است. این ماشین 14 نفره از 58 گرم وزن، 600 سانتی متر ارتفاع، 850 سانتی متر عمق تشکیل شده است. از جمله امکانات ویژه این محصول شست و شو اقتصادی (Eco)، شست و شو سریع  و شست و شو با تاخیر است، همچنین این مدل دارای 4 نوع برنامه شست و شو و سه سبد است. میزان نمودار مصرف انرژی این محصول ++A است که کاهش مصرف آّب و برق را به همراه می‌آورد.

 

 

2- ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B

قیمت این محصول 24 میلیون 220 هزار تومان است. این مدل با ظرفیت کلی 14 نفره دارای 6 برنامه اصلی متنوع جهت شست و شو ظروف است که شما می‌توانید براساس نوع و جنس ظروف، میزان کثیفی و چربی برنامه موردنظر خود را مشخص کنید. فضای درونی این مدل از 3 سبد، 3 طبقه و یک سبد جداگانه مخصوص قاشق و چنگال تشکیل شده است. این محصول دارای شروع با تاخیر (یک تا 24 ساعته)، قفل کودک است و صفحه کلید لمسی ندارد.

3- ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1463W

قیمت این محصول 26 میلیون و 280 هزار تومان است. این مدل با ظرفیت 14 نفره دارای 8 برنامه شست و شو متنوع است که می‌توانید آن را براساس جنس ظرف و میزان کثیفی مشخص کنید. جی پلاس برای افزایش امنیت این دستگاه قفل کودک بر روی آن تعبیه کرده است. نمودار مصرف انرژی این محصول ++A است که مصرف بهینه انرژی آب و برق را به همراه می‌آورد.

فناوری‌های Intensive (برنامه شست و شو پر‌قدرت برای ظروف بسیار کثیف) و Pre-Rinse (برنامه پیش شست و شو جهت خیس خوردن ظروف) در این محصول سبب از بین رفتن کامل چربی و کثیفی بر روی ظرف‌ها می‌شود. همچنین شما می‌توانید با دادن زمان قبلی به ماشین، زمان شست و شو آن را به‎طور دقیق از قبل مشخص کنید.

4- ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6HMW28Q

قیمت این محصول 27 میلیون و 100 هزار تومان است. فضای درونی این ماشین ظرفشویی 14 نفره از یک سبد مخصوص قاشق و چنگال و سه سبد مجزا برای انواع ظرف‌ها مثل بشقاب، کاسه و غیره تشکیل شده است. این محصول دارای نمایشگر لمسی و دکمه‌ای است. ماشین لباسشویی بوش با داشتن گزینه HygienePlus باکتری زدایی ظروف را برای شما انجام می‌دهد و حداکثر بهداشت را برای شما تامین می‌کند بنابراین اگر بهداشت برای شما از معیار بالایی برخوردار است محصولات بوش می‌تواند برای شما مناسب باشد.

از ویژگی‌های مثبت این دستگاه مجهز بودن بهEco Silence  است که کار شست و شو را در آرام‌ترین صدای ممکن انجام می‌دهد. این دستگاه برای مهمانی‌های بزرگ شما بسیار مناسب است و شما می‌توانید تمامی ظروف را تنها با یک بار روشن کردن ماشین بشویید.

5- ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDA 3511 W

قیمت این محصول 27 میلیون و 174 هزار تومان است. این ماشین با ظرفیت 15 نفره از 8 برنامه شسست و شو متنوع طراحی شده است. این محصول برنامه‌ای برای شست و شو ظروف حساس طراحی کرده است که شما می‌توانید با استفاده از آن ظروف گران قیمت و حساس خود را با خیال آسوده بشویید. از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به قابلیت شست و شو میوه و سبزی و قفل کودک آن اشاره کرد. این ماشین با داشتن نمودار ++A کمترین مصرف انرژی برق و آب را دارد و برای شست و شو تنها به ده لیتر آّب نیاز دارد. همچنین این مدل با داشتن عایق صوتی، شست و شو را در کمترین صدای ممکن انجام می‌دهد که حتی متوجه روشن بودن آن هم نخواهید شد.

انتهای پیام

مرتبط با : بوشپاکشوماجی پلاس
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “خرید بهترین ماشین ظرفشویی با بودجه 30 میلیون تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز