گران ترین ماشین ظرفشویی های پاکشوما موجود در بازار چند؟

لست سکند

پیشرفت تکنولوژی و کمبود وقت در زندگی روزمره باعث گسترش استفاده از ماشین ظرفشویی‌ها شده است. ماشین ظرفشویی‌های گران‌تر امکانات بهتری دارند  و معمولا طول عمر آن‌ها بیشتر است. با توجه به این که ماشین ظرفشویی جزو لوازم خانگی بادوام است، صرف هزینه بیشتر برای خرید محصول بهتر منطقی‌ است. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان بررسی محصولات و مقایسه ویژگی‌های آن‌ها، در وقت و هزینه افراد صرفه‌جویی می‌کنند و آن‌ها را در انتخابی بهینه راهنمایی می‌کنند. پاکشوما یکی از برندهای ایرانی معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی است.

کاماپرس با جست‌وجو فروشگاه‌های اینترنتی به معرفی پنج مدل از گران‌ترین ماشین‌ ظرفشویی‌های پاکشوما موجود در بازار می‌پردازد:

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDV 3513 S

این ماشین ظرفشویی دارای ظرفیت شست‌وشو برای 15 نفر است و در دو رنگ سیلور و سفید وارد بازار می‌شود. سبد‌های این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و کاربران به راحتی می‌توانند ظروف بزرگ‎‌تر را در آن جای دهند. بازوهای آبپاش این ظرفشویی با قدرت آب را به ظرف‌ها پخش می‌کند و چربی‌های ظروف را از بین می‌برد. این محصول هفت برنامه کاربردی برای ‌شست‌وشو دارد و برای ظروف کثیف‌تر برنامه شست‌وشو قدرتمند در نظر گرفته شده است. این محصول به قیمت 30 میلیون و 410 هزار تومان در بازار به فروش می‌‎رسد.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDB 3512 W

این ماشین ظرفشوی دارای هفت برنامه مختلف برای شست‌وشو ظروف با درجات مختلف کثیفی است و سه سبد برای شست‌وشو دارد. یکی از مزیت‌های این محصول قابلیت شست‌وشو سبزیجات و میوه‌ها و ظروف و قابلمه‌های بزرگ است. در زمان‌هایی که تعداد ظروف کم است، قابلیت شست‌وش نصف ظرفیت در مصرف آب و برق صرفه‌جویی می‌کند. یکی دیگر از مزیت‌های این محصول سیستم اتوماتیک نشت آب و قابلیت تاخیر در شست‌وشو است. این محصول به قیمت 29 میلیون و 915 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

 

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF – 15306 W

این ماشین ظرفشویی پاکشوما از نوع مبله 15 نفره است و برای خانواده‌های پرجمعیت انتخاب مناسبی است. این محصول کم‌مصرف است و رده مصرف انرژی ++A دارد. یکی از مزیت‌های این مدل کم‌صدا بودن است و در حین استفاده 43 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. سه سبد شست‌وشو داخل ظرفشویی قرار گرفته است و امکان شست‌وشو میوه و سبزی نیز وجود دارد. هشت برنامه مختلف شست‌وشو برای این دستگاه وجود دارد که افراد با توحه به نیاز خود می‌توانند از آن استفاده کنند. این محصول دارای قابلیت شست‌وشو با تاخیر نیز است و به قیمت 28 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDV 3513 W

این ماشین ظرفشویی با ظرفست 15 نفر برای خانواده‌های پرجمعیت و پررفت‌وآمد مناسب است. هشت برنامه مختلف شست‌وشو از جمله برنامه شست‌شو سریع و شست‌وشو اقتصادی در این ظرفشویی وجود دارد. این محصول دارای رده مصرف انرژی ++A است و کاربران با خیال راحت می‌توانند از آن استفاده کنند. در این محصول ویژگی تاخیر در زمان شست‌وشو نیز وجود دارد و کاربران به راحتی می‌توانند زمان مناسب برای شروع به کار ظرفشویی را تنظیم کنند. این محصول به قیمت 27 میلیون و 690 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDA 3511 S

این ماشین ظرفشویی دارای ظرفیت برای 14 نفر است و به طور متوسط در هر وعده شست‌وشو 9 لیتر آب مصرف می‌کند. این محصول در حین استفاده 49 دسی‌بل صدا تولید می‌کند و کم‌صدا محسوب می‌شود. هشت برنامه مختلف برای شست‌وشو در این ماشین از جمله شست‌وشو ظروف حساس و شست‌وشو اقتصادی قرار گرفته است. یکی از مزیت‌های این لباسشویی قابلیت شست‌وشو با نصف ظرفیت است که در مصرف انرژی تا حد زیادی صرفه‌جویی می‌کند. دو سبد در این دستگاه برای جداسازی حروف قرار گرفته است و این محصول به قیمت 26 میلیون تومان قابل تهیه است.

انتهای پیام

مرتبط با : پاکشوما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز