خرید اسپرسوساز خانگی چقدر هزینه دارد؟

داشتن یک اسپرسوساز در خانه یا محل کار باعث می‌شود در هر زمان و با توجه به طعم دلخواه قهوه مورد علاقه خود را آماده کنید. دستگاه اسپرسوساز انعطاف پذیری بالایی در تهیه نوشیدنی های بر پایه قهوه داشته و مقرون به صرفه است. استفاده از این دستگاه بسیار آسان بوده و می‌توانید با آن گزینه‌های خود برای تهیه قهوه را انتخاب کنید.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین اسپرسوساز بازار را معرفی و بررسی می‌کند:

1_اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

گنجایش مخزن آب این محصول 1.6 لیتر بوده و نشانگر سطح آب دارد. با این دستگاه می‌توان انواع نوشیدنی‌های گرم بر پایه قهوه را تهیه کرد. از ویژگی‌های این محصول صفحه گرم نگه دارنده فنجان و سیستم تنظیم غلظت قهوه آن است. این دستگاه تنظیم میزان بخار دستی و قابلیت تولید کف شیر دارد. اسپرسوساز زیگما مجهز به سیستم خاموشی خودکار است به طوری که اگر برای مدتی از آن استفاده نکنید خاموش می‌شود. این دستگاه فشار بخار 15 بار دارد. این محصول زیبا برای استفاده در خانه و محل کار مناسب است.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 3 میلیون و 403 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

2_اسپرسوساز تکنو مدل TE-818

حجم مخزن آب این دستگاه 1.5 لیتر بوده و قابلیت تهیه 10 فنجان قهوه را دارد. این محصول جمع و جور بوده و برای استفاده در محل کار و خانه مناسب است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سینی چکه گیر برای تمیز کردن آسان و گرم‌کن فنجان آن اشاره کرد. این محصول قابلیت تهیه تمامی نوشیدنی‌های گرم بر پایه قهوه را دارد. این اسپرسوساز فشاربخار 20 بار داشته و دارای پمپ بخار ایتالیایی است. این دستگاه قابلیت ساخت فوم شیر و استفاده از پودر قهوه را دارد.

قیمت این محصول 4 میلیون و 305 هزارتومان است.

3_اسپرسوساز گوسونیک مدل GEM-869

گنجایش مخزن آب این محصول 1.8 لیتر است که می‌توان 10 تا 15 فنجان قهوه را با آن آماده کرد. این دستگاه فیلتر دوگانه و سینی ضد چکه دارد. تمامی نوشیدنی‌های گرم بر پایه قهوه را می‌توان با این محصول تهیه کرد. از مزیت‌های این دستگاه می‌توان به پایه ضد لغزش جهت جلوگیری از تکان خوردن حین کار و سیستم خاموشی خودکار آن اشاره کرد. مخزن آب این اسپرسوساز شفاف بوده و میزان آب باقی مانده قابل مشاهده است. این دستگاه فشار بخار 20 بار دارد و پنل دیجیتالی دارد.

قیمت این محصول 4 میلیون و 360 هزارتومان است.

4_اسپرسوساز مباشی مدل ECM2013

حجم مخزن آب این دستگاه 1.5 لیتر بوده و به علت شفاف بودن مخزن مقدار آب داخل آن قابل مشاهده است. بدنه پلاستیکی این محصول بسیار مقاوم است و حین کار لرزش ندارد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به امکان تنظیم فشار خروجی و نشانگر درجه حرارت آن اشاره کرد. این محصول سینی چکه گیر برای تمیزکاری آسان و صفحه گرم کننده فنجان دارد. با این اسپرسوساز می‌توان تمامی نوشیدنی‌های گرم بر پایه قهوه را تهیه کرد. این محصول فشار بخار 15 بار داشته و نازل بخار با قابلیت چرخش برای فوم‌گیری آسان دارد. از این دستگاه می‌توانید در خانه و محل کار استفاده کنید.

قیمت این محصول 4 میلیون و 600 هزارتومان است.

5_اسپرسوساز کومتای مدل 9001

ظرفیت مخزن این دستگاه 1.5 لیتر بوده و یک عدد نازل قهوه دارد. این محصول برای استفاده در محل کار و خانه مناسب است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سیستم شست‌شو خودکار و تنظیم بخار اتوماتیک آن اشاره کرد. این اسپرسوساز سیستم گرم‌کن فنجان و سینی چکه‌گیر دارد. با عصاره‌گیری فوق‌العاده این محصول می‌توانید از عطر و طعم واقعی قهوه لذت ببرید. این دستگاه فشار بخار 20 بار و نمایشگر لمسی دارد. با این محصول می‌توانید کف شیر تهیه کرده و از پودر قهوه استفاده کنید.

قیمت این محصول 5 میلیون و 176 هزارتومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی شهرسلام باباهوم سرویز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز