خرید آپارتمان 70 متری در میدان آرژانتین چقدر بودجه می خواهد؟

آپارتمان در آرژانتین-کاماپرس
ژیوار

برای خرید یک آپارتمان ۷۰ متری حوالی میدان آرژانتین تهران، باید بودجه‌ای در حدود ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان در نظر بگیرید. میانگین قیمت‌ها در این منطقه بر اساس موقعیت جغرافیایی آپارتمان و امکاناتی نظیر انباری، آسانسور، پارکینگ و سن بنا متغییر است، اما به طور کلی قیمت هر متر واحد مسکونی در این منطقه از حداقل ۸۰  میلیون تومان شروع شده و تا ۱۴۰ میلیون تومان هم بالا می‌رود.

کاماپرس در این گزارش قیمت آپارتمان 70 متری در محدوده میدان آرژانتین را بررسی می‌کند.

آپارتمان زیر ۱۰ میلیارد تومان در میدان آرژانتین

یک آپارتمان ۶۸ متری واقع در خیابان وزرا که در سال ۱۳۸۰ ساخته شده است به قیمت هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. هر متر از این آپارتمان خوش‌نقشه ‌و نورگیر به قیمت حدودی ۱۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و دارای امکاناتی نظیر آسانسور و انباری است. این ‌واحد آپارتمانی در طبقه اول از چهار طبقه قرار دارد.

یک آ‌پارتمان ۶۹ متری در محله میدان آرژانتین هم با قیمت شش میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. این واحد آ‌پارتمانی دو خوابه در سال ۱۳۸۰ ساخته شده، اما متاسفانه پارکینگ و انباری ندارد.

یک آپارتمان دو خوابه ۷۰ متری ساخت سال ۱۴۰۲ که در همین محله میدان آرژانتین واقع شده است نیز با قیمت ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. هر متر از این آپارتمان مسکونی به قیمت ۱۳۴ میلیون و ۷۱۴ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد مسکونی کلیدنخورده و نورگیر، پارکینگ، انباری و آسانسور نیز داشته و در طبقه اول از پنج طبقه قرار دارد. 

دریان سفر امید

قیمت یک واحد دو خوابه ۲۵ سال ساخت که در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی قرار دارد، 7 میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان است. این واحد انباری و آسانسور  هم داشته و قیمت هر متر از آن ۱۰۷ میلیون و ۱۴۳ هزار تومان است. 

قیمت آپارتمان 70 متری در میدان آرژانتین

قیمت یک واحد ۷۰ متری یک خوابه پنج سال ساخت تک خواب ۱۰ میلیارد تومان است. هر متر از این آپارتمان ۱۴۲ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد آپارتمانی انباری، پارکینگ و آسانسور دارد و در طبقه دوم واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

یک واحد مسکونی ۷۵ متری یک خوابه کلیدنخورده غرق نور واقع در میدان آرژانتین واقع در طبقه پنجم برای فروش آگهی شده است. هر متر از این واحد با قیمت۱۵۱ میلیون و ۳۱۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. قیمت این ملک ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان است.

قیمت آپارتمان ۷۰ متری  نوساز کلیدنخورده یک خوابه شمالی در خیابان وزرا در نزدیکی میدان آرژانتین با قیمت ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. هر متر از این واحد مسکونی به قیمت ۱۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد انباری، پارکینگ و آسانسور دارد و در طبقه د‌‌وم از ‌پنج طبقه واقع شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز