جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری در ونک

محله ونک که در اطراف میدان ونک واقع شده، در منطقه 3 شهرداری تهران قرار دارد. این محله که در شمال شهر تهران قرار دارد، به سبب دسترسی مناسب به نقاط مختلف شهر، وجود مراکز خرید، اداری، تجاری، آموزشی و … می‌تواند محله‌ای مناسب برای خرید خانه و زندگی باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری در ونک را بررسی می‌کند.

*خانه‌ای در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه با قیمت 13 میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خانه نوساز بوده و در سال 1401 ساخته شده است. در هر طبقه از آپارتمان چهار واحد مسکونی قرار دارد و مجهز به آسانسور، انباری و پارکینگ است. واحد مورد نظر دارای دو اتاق خواب است.

راز آسمان پایتخت

* واحدی دو خوابه در محله ونک 10 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. واحد در طبقه چهارم قرار داشته و مجهز به آسانسور است. خانه در سال 1398 ساخته شده و دارای انباری و پارکینگ اختصاصی است.

بیشتر بخوانید:

*واحدی 80 متری در خیابان ملاصدرا در نزدیکی میدان ونک، با قیمت 9 میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خانه در طبقه هفتم قرار داشته و دارای دو اتاق خواب است. از دیگر امکانات ساختمان می‌توان به آسانسور و انباری اشاه کرد.

* واحدی با یک اتاق خواب در محله ونک به قیمت 8 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد. سال ساخت بنا 1380 بوده و دارای آسانسور است. واحد مورد نظر در طبقه آخر ساختمان سه طبقه قرار داشته و دارای پارکینگ و انباری است.

 

*واحدی در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه 8 میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این ساختمان فاقد آسانسور بوده و در سال 1382 ساخته شده است. دو اتاق خواب در این واحد قرار داشته و مجهز به پارکینگ و انباری است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز