جدیدترین قیمت آپارتمان 70 متری حوالی میدان آرژانتین

لست سکند

میدان آرژانتین در محله ساعی قرار داشته و در منطقه 6 شهرداری تهران واقع شده است. اطراف این میدان بیشتر ساختمان‌های تجاری و اداری دیده می‌شود. با این حال بناهای مسکونی نیز در این منطقه و محله‌های اطراف آن دیده می‌شود. علاوه بر ساختمان‌های اداری و تجاری، وجود پایانه بیهقی، مراکز خرید، رستوران‌های متعدد، بیمارستان و مراکز درمان و … این محله را پر رفت‌وآمد کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به بررسی قیمت آپارتمان 70 متری در حوالی میدان آرژانتین می‌پردازد.

*یک واحد در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه 8 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این خانه در خیابان خالد اسلامبولی در حوالی میدان آرژانتین قرار دارد. این خانه یک اتاق خواب دارد و فاقد آسانسور، پارکینگ و انباری است. سال ساخت بنا 1380 است.

* واحد 70 متری دیگری در خیابان خالد اسلامبولی 6 میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. واحد مذکور در طبقه همکف قرار داشته و در سال 1379 ساخته شده است. این واحد بدون آسانسور است، اما پارکینگ و انباری دارد.

راز آسمان پایتخت

* یک واحد یک‌خوابه مشرف به پارک ساعی با قیمت 5 میلیارد و 800 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. واحد یک اتاق خواب داشته و در طبقه دوم قرار دارد. در هر طبقه از این آپارتمان یک واحد مسکونی قرار دارد. آسانسور و انباری از دیگر امکانات خانه هستند. سن بنا حدود 30 سال است.

بیشتر بخوانید:

*واحدی با متراژ 70 متر در مجاورت پارک ساعی و حوالی میدان آرژانتین با قیمت 5 میلیارد و 750 میلیون تومان به فروش می‌رسد. خانه دو اتاق خواب دارد و در طبقه اول واقع شده است. ساختمان در سال 1383 ساخته شده است. آسانسور، پارکینگ و انباری امکانات دیگر این خانه هستند.

*واحدی یک‌خوابه در حوالی میدان آرژانتین با قیمت 5 میلیارد و 700 میلیون تومان به فروش می‌رسد. واحد در طبقه دوم آپارتمان قرار دارد. این ساختمان در سال 1384 ساخته شده است. واحد مذکور به آسانسور مجهز است اما پارکینگ و انباری ندارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان 70 متری حوالی میدان آرژانتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز