خدمات درمانی و مراقبتی در منزل را از حرفه‌ای‌ها بخواهید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

زندگی پر مشغله امروز باعث بروز بسیاری از چالش‌های خانوادگی شده است. بیماری یکی از اعضای خانواده ممکن است کار و فعالیت تعداد دیگری را به صورت طولانی مدت، مختل کند. البته همیشه هم مسئله بیماری مطرح نیست؛ نگهداری از کودکان در خانه به جای مهد کودک ممکن است اولویت بسیاری از مادران شاغل باشد. در چنین مواقعی، خدمات موسسه توانبخش بسیار راهگشا و یاری‌رسان خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از فرزندان در هنگام بروز بیماری‌های دوره سالمندی والدین‌شان احساس عجز و ناتوانی می‌کنند؛ چراکه این بیماری‌ها اغلب مخصوص دوران سالمندی هستند و در دوره جوانی کمتر بروز پیدا می‌کنند. بنابراین، حضور یک پرستار متخصص به صورت شبانه‌روزی یا شیفتی در منزل و یا حتی بیمارستان می‌تواند روند بهبودی را تسریع ببخشد. در این مطلب، خدمات موسسه توانبخش شرح داده می‌شود.

پرستار کودک؛ راه حل نگرانی‌های والدین

امروزه، بسیاری از کودکان دوران قبل از دبستان خود را در مهدکودک‌ها می‌گذرانند که به رشد ظرفیت‌های یادگیری آنها کمک زیادی می‌کند. با این حال، برخی از والدین شاغل علاقمندند که سالهای ابتدایی دوران کودکی فرزندان‌شان در منزل سپری شود. گاهی مسائل تغذیه‌ای کودکان در داخل منزل بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد یا برخی کودکان در خانه احساس امنیت بیشتری می‌کنند.

معمولاً سپردن کودکان خاص با اختلالات یا بیماری‌های خاص به مهدکودک‌ها نیز کمی نگران‌کننده است. به علاوه، یکی از نگرانی‌های والدین برای سپردن فرزندان‌شان به مهدکودک‌ها، تعطیلی این مراکز در ساعات خاص است. والدین باید صرف نظر از موقعیت مکانی خود و تعهد زمانی که به محل کار دارند به دنبال فرزندان‌شان بروند. در چنین مواقعی به نظر می‌رسد که بهترین چاره، استخدام یک پرستار کودک با تجربه و دلسوز است.

راز آسمان پایتخت

تجربه بالا و حرفه‌ای بودن در کار، یکی از مزایای انتخاب پرستار کودک از موسسه توانبخش است. پرستاران این موسسه افرادی هستند که به کار خود علاقمندند و بنابراین، صبر و دلسوزی بسیاری را در حین کار خود به خرج می‌دهند. این پرستاران با سابقه به راحتی می‌توانند حتی با کودکان خاص نیز رابطه خوبی برقرار کنند و نیازهای او را در هر لحظه برطرف کنند.

پرستاری حرفه‌ای از سالمندان

والدین سالمند، برکت‌های هر خانه هستند که عمر و سلامتی‌شان را صرف برطرف کردن نیازهای فرزندان و حتی نوه‌هایشان کرده‌اند. دوره سالمندی نیز افراد را تغییرات زیادی مواجه می‌کنند. صرف نظر از بروز برخی بیماری‌ها، معمولاً افراد سالمند به لحاظ روحی کمی حساس‌تر می‌شوند. اغلب والدین سالمند دوست دارند تا فرزندان‌شان توجه بیشتری به آنها داشته باشند و زمان بیشتری را برای مراقبت از آنها سپری کنند.

با این حال، ممکن است زندگی شخصی، کار و مشغله‌های دیگر فرزندان مانع از توجه تمام مدت آنها به والدین‌شان شود. همچنین، برخی از سالمندان وضعیت حساس‌تری دارند. بیماری‌هایی مانند آلزایمر بدون مراقبت شبانه‌روزی ممکن است مشکلات و خطرات جدی به همراه داشته باشد.

مراقبت ویژه از سالمندان به صورت مقطعی یا شبانه‌روزی از خدمات ارزنده موسسه توانبخش به شمار می‌رود. پرستار سالمند می‌تواند با به کارگیری تخصص خود و مراقبت‌های ویژه، از بستری‌های غیرضروری جلوگیری کند. همچنین، استحمام و کمک به کارهای روزمره، یادآوری به موقع داروها، مراقبت‌های شبانه، هم‌نشینی و هم صحبتی با سالمند از جمله مزایای به کارگیری پرستار سالمند محسوب می‌شود.

چرا از پرستار بیمار کمک بگیریم؟

واضح است که برخی از بیماران ممکن است به مراقبت شبانه‌روزی نیاز داشته باشند. حتی ممکن است بیمار به حدی ناتوان باشد که برای انجام کارهای عادی مانند استحمام و دستشویی به کمک نیاز داشته باشد.

بیماران با مراقبت‌های خاص پزشکی ممکن است مجبور باشند دوران نقاهت خود را در منزل سپری کنند. این بیماران اغلب به فردی نیاز دارند که بتواند دستورات پزشکی را به راحتی انجام بدهد و در شرایط اضطراری بهترین تصمیم را بگیرد.

در چنین مواقعی است که معمولا فقط یک نفر نمی‌تواند به راحتی از پس تمامی کارها بر بیاید. اما حضور یک پرستار برای مراقبت از بیمار، چه در خانه و چه در بیمارستان، بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

ارائه پرستار بیمار یکی دیگر از خدمات حرفه‌ای موسسه توانبخش به شمار می‌رود. این موسسه با شماره ثبت 203924 و شناسه ملی 10102456146 بزرگ‌ترین و معتبرترین مرکز ارائه خدمات پرستاری با مجوز و قرارداد رسمی است. توانبخش بیش از 20 سابقه درخشان در این زمینه را دارد و افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود از پرستاران این موسسه به صورت شیفتی یا شبانه‌روزی کمک بگیرند. قابل ذکر است که خدمات این مجموعه در استان تهران متمرکز است.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانند از ساعات 11 صبح الی 13 ظهر با شماره 02166923937 تماس بگیرند یا به وبسایت مجموعه توانبخش به آدرس tavanbakhsh.com مراجعه فرمایند.

انتهای پیام

مرتبط با : توانبخش
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز