خانه‌تان را با فلاور باکس به بهشت تبدیل کنید!

فلاور باکس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

فلاور باکس می‌تواند خانه را بهشت گل‌ها تبدیل کند. با پشت‌سرگذاشتن بهار و تابستان، اکنون وقت آن است تا کمی از آن طراوت را با گل‌های تازه به خانه خود بازگردانیم؛ زیرا همه از داشتن یک باغ وسیع برخوردار نیستیم. این دقیقاً همان جایی است که یک گلدان کوچک زرق و برق‌دار می‌تواند مفید باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استفاده از جعبه‌های گل در مکان مناسب، جلوه خانه را چندین برابر بیش‌تر می‌کند و حس زندگی و طراوت را مجددا به خانه بازمی‌گرداند. گاهی این جعبه‌ها تنها فرصتی هستند که می‌توانند سبز بودن و زندگی را، در دل زندگی ماشینی امروز، به ما یادآوری کنند.

فلاورباکس چیست؟

فلاور باکس نوعی ظرف به شکل گلدان یا جعبه است که برای نمایش گیاهان و گل‌های طبیعی از آن استفاده می شود. اما ممکن است در برخی موارد، برای پرورش گیاهان دارویی یا سایر گیاهان خوراکی استفاده شود. فلاور باکس اغلب در محیط‌های شهری که فضای باغبانی محدود دارند، استفاده می‌شود. بسیاری از فروشگاه‌های سخت‌افزار و باغبانی جعبه‌های گل یا طرح‌هایی را برای ساخت آن‌ها دارند که می‌توان آن‌ها را مستقیماً از شرکت‌های سازنده آن‌ها تهیه کرد.

راز آسمان پایتخت

جعبه‌های گل را می‌توان در اشکال مختلفی از جمله دایره، شش ضلعی و هشت ضلعی ساخت. در همه موارد، جعبه دارای ساختاری محکم و سوراخ هایی برای افزایش زه‌کشی است. از موارد مختلفی مانند چوب، آجر، فلز و پلاستیک برای ساخت فلاورباکس می‌توان استفاده کرد. اما جنس چوب، جلوه لوکس‌تری را ایجاد می‌کند و طرفداران بیش‌تری دارد.

احتمالا در فضای شهری، با این صحنه مواجه شده باشید که زیر پنجره خانه‌های آپارتمانی، مجموعه‌ای گل‌های زیبا توجه شما را جلب کرده باشد. این‌ همان فلاور باکس است که در زیر پنجره نیز نصب می‌شوند و به جعبه پنجره معروف است. جعبه‌های پنجره به ویژه در شهر محبوب هستند؛ یعنی جایی که مردم ممکن است اصلا فضایی برای باغبانی نداشته باشند.

فلاور باکس چه کاربردی دارد؟

ظروف پر از گل حس جذاب و دلپذیری را به هر فضایی می‌بخشد. امکان لذت بردن از رنگ‌های پرجنب و جوش و شکوفه‌ها و شاخ و برگ‌های دلپذیر را به ساکنین خانه می‌دهد. استفاده از فلاور باکس یک راه عالی برای زنده کردن محیط داخلی و خارجی خانه است. جعبه‌های گل هم‌چنین برای ایجاد یک احساس گرم و دعوت‌کننده مناسب هستند که مطمئناً صاحب خانه را شاداب و میهمانان را مجذوب می‌کند.

مزیت اصلی فلاور باکس، افزودن زیبایی بصری به هر فضایی است. علاوه‌براین راه بسیار خوبی برای استفاده از فضاهای محدود است. زیرا نیازی به چمنزار یا منطقه وسیعی برای پرورش گیاهان و گل‎‌ها ندارد. برخلاف باغ‌های معمولی، جعبه گل این امکان را می‌دهد که با تلاش کم‌تری بتوانید گیاهان موردعلاقه‌تان را پرورش دهید.

جعبه‌های گل قابل حمل هستند و به راحتی می‌توان آنها را جابه‌جا کرد. از نظر طراحی، فلاور باکس‌ها همه‌کاره هستند و طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها برای طراحی را پیش‌روی افراد قرار می‌دهد. همچنین به افراد این امکان را می‌دهد تا مطابق سلیقه و استانداردهای شخصی خود، دیزاین موردعلاقه‌شان را انتخاب کنند.

فلاور باکس ؛ راهی برای تضمین سلامت گیاهان

فلاور باکس حتی برای خود گیاهان نیز مفید است. زیرا بیماری‌ها و آفات گسترش نمی‌یابند و در مقایسه با گیاهانی که در باغ کاشته می‌شوند، درمان آن‌ها راحت‌تر است. اما نیاز به نگهداری مکرر دارند. چراکه خاک محدود، معادل رطوبت محدود است. بنابراین نیاز به آبیاری و کوددهی بیش‌تر از حد معمول دارد. فلاور باکس‌ها مقرون‌به‌صرفه هستند و می‌توان آن‌ها را به عنوان ظروف آماده در فروشگاه‌ها و تامین‌کنندگان لوازم خانگی خریداری کرد.

امروزه از فلاورباکس ، به عنوان عنصر اصلی در دکوراسیون استفاده می‌شود. اگر این جعبه‌ها در مکان مناسب قرار بگیرد، جلوه‌ بصری زیبا و جذابی به محیط می‌بخشد. از آن جایی که فلاور باکس‌ها در سایز و سبک‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند، با انواع دکوراسیون‌ها ترکیب می‌شوند. از این باکس‌ها می‌توان برای محیط داخلی و بیرونی خانه، محوطه خیابان، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها استفاده کرد و جلوه‌ای لوکس و مدرن به آن‌ها بخشید.

ایده سبز؛ انتخابی درست برای اجرای فلاور باکس

ایده سبز طراح و مجری فضای سبز، خدمات گسترده و تحسین برانگیزی را در زمینه اجرای فلاورباکس ارائه کرده است. اگر قصد اجرای جعبه‌های گل در محیط داخلی و خارجی خانه، حیاط، استخر، محیط کار و… را دارید، می‌تونید از خدمات این شرکت استفاده کنید. لازم است بدانید طراحی فلاورباکس‌های این مجموعه به صورت تخصصی و مطابق با دکوراسیون مدنظر شما انجام می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایده سبز
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز