حضور نمایندگی 5052 مدیران خودرو در هفدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

 فروشگاه امامی غفاری نمایندگی مجاز 5052 شرکت مدیران خودرو، که در حوزه فروش لوازم و قطعات یدکی خودروهای ام وی ام و چری در ایران فعالیت می­‌کند، در هفدهمین نمایشگاه بین‌­المللی قطعات، لوازم و مجموعه­‌های خودرو حضور دارد.

به گزارش کاماپرس، این فروشگاه توانسته با پشتوانه سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو و با ارائه محصولات با کیفیت و اورجینال ام وی ام و چری نظر خریداران را به خود جلب کند. نمایندگی 5052 مدیران خودرو با نام فروشگاه امامی غفاری جهت معرفی خدمات و عرضه محصولات خود، از روز 9 آبان ماه 1401 به مدت 4 روز در هفدهمین نمایشگاه بین­‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه­‌های خودرو در سالن 38 نمایشگاه بین‌المللی تهران غرفه شماره 8 حضور دارد.

این نمایشگاه یکی از رویدادهای تأثیرگذار در حوزه قطعات خودرو محسوب می‌­شود که از سال 1385 هرساله با حضور غرفه­داران و گروه­‌های محصول متنوعی در زمینه قطعات و مجموعه­های خودرو، ماشین‌­آلات و تجهیزات قطعه­‌سازی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش و همچنین محصولات پاک­‌کننده خودرو و لوازم تزئیناتی در تهران برگزار می‌­شود.

این رویداد فرصتی برای حضور شرکت­‌های فعال در این صنعت است تا بتوانند دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید متخصصان صنعت خودرو و علاقه‌­مندان به حوزه قطعات خودرو و لوازم وابسته قرار دهند.

راز آسمان پایتخت

فروشگاه امامی غفاری نمایندگی مجاز 5052 شرکت مدیران خودرو، خدمات فروش قطعات اصلی و اورجینال ام وی ام و چری را به مشتریان ارایه می‌کند. ضمانت اصالت کالا، ارسال و تحویل در محل از جمله خدمات این فروشگاه است.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

مرتبط با : نمایندگی قطعات یدکی 5052 امامی غفاری
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز