جنیفر لوپز یک خانه لاکچری 40 میلیون دلاری خرید + عکس

تورهای مسافرتی لحظه آخر

جنیفر لوپز خواننده و بازیگر سرشناس آمریکایی (پورتوریکویی) یک خانه بسیار لوکس و گران قیمت کنار دریا در میامی خریداری کرده است.

به گزارش کاماپرس، جنیفر لوپز از سلیبریتی های بسیار مشهوری است که همزمان در دنیای سینما، موسیقی، مد و پوشاک و … فعالیت می کند و طبعا ثروت فراوانی نیز از این فعالیت ها به دست می آورد.

بنا به اعلام همشهری آنلاین وی اخیرا به همراه آلکس رودریگز شریک این روزهای زندگی اش یک خانه لاکچری به قیمت 40 میلیون دلار خریده است.

بندر اختصاصی برای خانه جی لو!

این خانه که دروایع یک ویلای کنار دریاست به اقیانوس اطلس راه دارد و مساحت آن 3700 متر مربع است.  این خانه لوکس یک بندر اختصاصی دارد که جنیفر لوپز مشهور به جی لو می تواند از آن برای تردد با کشتی تفریحی کوچک خود استفاده کند.

راز آسمان پایتخت

ضمنا ویلای جدید جنیفر لوپز و آلکس رودریگز از امکاناتی شامل۱۰ اتاق خواب ، یک آسانسور لوکس، یک آشپزخانه بزرگ بسیار مجهز، یک اتاق اختصاصی به عنوان کتابخانه و همچنین یک مجموعه استخر، جکوزی و وان در فضای باز برخوردار است.

شایان ذکر است جنیفر لوپز از معدود سلیبریتی هایی به شمار می رود که در مقاطعی از فعالیت خود به طور همزمان آلبوم های موسیقی پرفروش و فیلم های سینمایی پرفروش در حال اکران داشته است.

 

 

 

 

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز