شرایط دریافت فوری وام 30 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون

ژیوار

پرسنل شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که از مشتریان بانک توسعه تعاون محسوب می‌شوند و به وام احتیاج دارند، می‌توانند از طرح تسهیلاتی «همیار» این مجموعه استفاده کنند. این تسهیلات در رده وام‌های خرد بوده و سقف آن 30 میلیون تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که در یکی از شرکت‌ها و مجموعه‌های مشتری بانک توسعه تعاون مشغول به کار هستند و به دریافت تسهیلات همیار تمایل دارند، باید سپرده جاری داشته باشند. این تسهیلات نیز به خواب سپرده احتیاج دارد و مدت زمان ایجاد میانگین برای امکان درخواست این وام دو ماه اعلام شده است.

دوره بازپرداخت نیز طبق مدت زمان خواب سپرده و میانگین حساب ایجاد شده معین خواهد شد و حداکثر به 36 ماه می‌رسد. سود این تسهیلات تا 15 درصد اعلام شده و لازم به ذکر است که افراد به منظور دریافت این وام باید از ارگان یا مجموعه طرف قرارداد بانک توسعه تعاون معرفی نامه داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط 1 میلیون و 39 هزار و 960 تومان است. کل سود تسهیلات به 7 میلیون و 438 هزار و 555 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 37 میلیون و 57 هزار و 500 تومان اعلام شده است.

برخی از اهداف تشکیل بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون با هدف تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی برای سرمایه گذاری به شکل تعاونی، نوآوری و ابداع در زمینه نهادسازی مالی تعاونی و توسعه فرآیندهای شغلی و حرفه‌ای، فراهم کردن بستر مناسب برای توسعه مشارکت بخش غیردولتی در فعالیت‌های اقتصادی با اولویت بخش تعاونی، کمک به حضور فعال و ایفای نقش موثر تعاونی‌ها در بازار بورس، سرمایه و بازارهای بین المللی و …. فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز