جزییات ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده برای خرید کالا

افرادی که مایل به خرید اقساطی انواع کالا و محصولات بادوام از فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌های ایران مال هستند، امکان استفاده از طرح تسهیلاتی «طراوت» را دارند. سقف وام این طرح تقریبا 100 میلیون تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، کف مبلغ تسهیلات طرح طراوت 20 میلیون و سقف آن 100 میلیون تومان بوده و برای دریافت آن نیز به ارائه ضامن رسمی نیاز است. علاوه بر ضامن رسمی، بانک به منظور اطمینان از بازپرداخت اقساط این سپرده دریافت کنندگان را نیز مسدود می‌کند. سپرده مورد نیاز و قابل انسداد برای این وام از نوع بلندمدت است. افراد طی 36 ماه این امکان را دارند تا اقساط وام را تسویه کنند و اصل پول و سود آن را به بانک باز پس دهند. سود این تسهیلات 23 درصد اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با در نظر داشتن سقف وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان خواهد بود. کل سود این تسهیلات به 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن 139 میلیون و 412 هزار و 998 تومان است.

نکاتی درباره طرح تسهیلاتی طراوت بانک آینده

این طرح تسهیلاتی در واقع نوعی وام خرید کالا است. بعد از ثبت نام متقاضی، بانک در قالب ارسال پیامک فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک را به شخص معرفی می‌کند. افراد به منظور ثبت نام برای این وام لزومی به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند به صورت مجازی و غیرحضوری، از طریق مراجعه به سامانه پیشخوان مجازی، ویژه مشتریان بانک، یا ساتا، ویژه عموم، فرآیند ثبت نام را پشت سر بگذارند. حتی افراد بعد از دریافت وام امکان خرید اینترنتی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده را نیز دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک آینده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز