مهلت ثبت نام وام 150 میلیون تومانی بانک مسکن + جزییات

مشتریان بانک مسکن که برای تعمیر یا بازسازی منزل خود یا به دلایل دیگر به وام احتیاج دارند و در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرده‌اند، تا پایان ساعت کاری 21 بهمن ماه امکان درخواست برای تسهیلات طرح «مانا» را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که به دریافت تسهیلات مانا علاقه دارند باید حداقل پنج ماه از سپرده گذاریشان در بانک بگذرد. مشتریان باید حداقل به میزان 30 میلیون تومان در سپرده‌شان داشته باشند تا بتوانند برای این تسهیلات 150 میلیون تومانی درخواست دهند. نرخ سود این تسهیلات 23 درصد اعلام شده و وام مذکور در قالب عقد مرابحه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

افرادی که این تسهیلات را به منظور بازسازی و ساخت مسکن احتیاج دارند، حداکثر تا پنج سال و متقاضیان این تسهیلات برای موارد دیگر نهایتا تا دو سال امکان بازپرداخت دارند. لازم به ذکر است که در حین بازپرداخت این تسهیلات به اصل سپرده مشتریان سود یک درصد تعلق می‌گیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مبلغ اقساط طرح تسهیلاتی مانا و برخی از نکات حائز اهمیت درباره آن

با در نظر گرفتن مبلغ 150 میلیونی وام، نرخ سود و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط 3 میلیون و 727 هزار و 886 تومان است. کل سود تسهیلات به 73 میلیون و 673 هزار و 182 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 223 میلیون و 733 هزار و 182 تومان خواهد بود.

مشتریان باید به این مورد توجه داشته باشند که حق برداشت از سپرده خود را دارند اما در صورتی که مبلغ سپرده‌شان از 10 میلیون تومان کمتر شود حساب آن‌ها فسخ خواهد شد. ضمنا امکان انتقال امتیاز این وام به اقوام درجه یک امکان پذیر است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک مسکن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز